سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در بازی امروز صبای قم موقعیت خاصی نداشت و ما شایسته پیروزی بودیم.

به گزارش مرور نیوز، سیروس پورموسوی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر صبای قم در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: خدا را شکر خوب بازی کردیم و توانستیم در این بازی حساس و بزرگ به پیروزی برسیم. امیدوارم در ادامه راه هم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم.

وی ادامه داد: دراین بازی ما موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و در چند موقعیت صددرصد قرار گرفتیم اما شاگردانم با بی‌دقتی فرصت‌ها را از دست دادند. البته چند صحنه مشکوک و پنالتی هم پیش آمد و فکر می‌کنم در مجموع ما مستحق پیروزی بودیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطرنشان کرد:  تیم صبا مخصوصا در نیمه دوم هیچ موقعیتی نداشت. آنها به دنبال تک‌امتیاز این بازی بودند اما ما فقط سه امتیاز را می‌خواستیم که خوشبختانه توانستیم به هدف‌مان هم برسیم. 

پورموسوی در مورد عملکرد داور در این مسابقه عنوان کرد: فکر می‌کنم داور کمی با احتیاط سوت می‌زد و اعتقاد دارم که او می‌توانست حداقل دو پنالتی به سود ما اعلام کند به هر حال خدا را شکر که پیروز شدیم  و امیدوارم بتوانیم برای ادامه کار بازیکنان‌مان را حفظ کرده و پیشرفت کنیم.

وی بااشاره به مشکلات مالی تیمش گفت: یوسفی نماینده مجلس قول‌هایی داده و قرار است مشکلات ما حل شود. گفته‌اند که احتمالا حدود 4 میلیارد به ما کمک خواهند کرد تا بدهی‌هایمان را پرداخت کنیم. البته قرار شده که گروه ملی هم ماهانه مبلغی به ما بدهد. 

سرمربی فوتبال استقلال خوزستان در مورد جذب بازیکن برای نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر تصریح کرد: ما تاکنون مصطفی ماهی را جذب کرده‌ایم و با نانگ هم به توافقاتی رسیده‌ایم و تست پزشکی این بازیکن هم تایید شده است. به احتمال فراوان طی چند روز آینده قرارداد او را هم نهایی خواهیم کرد. از طرفی به یک بازیکن دیگر هم نیاز داریم که تلاش می کنیم یک هافبک طراح به جمع نفرات خود اضافه کنیم.