یکی از مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال با حضور در ورزشگاه ضمن تماشای دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه حدود ۲۰ مورد از اشکالات ورزشگاه آزادی را به‌منظور اصلاح ثبت کرد.

به گزارش مرورنیوز، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه درحالی پنجشنبه شب از هفته اول رقابت‌های مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی برگزار شد که با برخی حواشی همراه بود.

با سروسامان گرفتن وضعیت عکاسان به‌خاطر استقرار صندلی در پشت ال‌ای‌دی‌های تبلیغاتی، خبرنگاران حاضر در ورزشگاه که اتفاقا استقبال چندان مناسبی را از این دیدار نکرده و به‌خاطر شیوع ویروس کرونا حتی تعداد زیادی از آنها از گرفتن آیدی کارت‌های خود نیز امتناع کرده بودند، از مسئولان امر درخواست کردند تا بعد از حدود نیم‌قرن از احداث ورزشگاه آزادی فکری به حال جایگاه خبرنگاران شود و جالب اینکه برخی خبرنگاران اذعان می‌کردند که جایگاه خبرنگاران استادیوم آزادی غیراستانداردترین جایگاه خبرنگاران در ورزشگاه‌های دنیا به‌شمار می‌رود و باید هرچه سریع‌تر فکری به حال آن کرد.

یکی از مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال با حضور در ورزشگاه ضمن تماشای دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه حدود ۲۰ مورد از اشکالات ورزشگاه آزادی را به‌منظور اصلاح ثبت کرد که در این میان خبرنگاران از او خواستند تا مشکلات مربوط به جایگاه خبرنگاران را در راس همه ایرادها قرار دهد تا این مشکل هرچه سریع‌تر حل شود. خبرنگاران اعتقاد دارند در جایگاه خبرنگاران در ورزشگاه آزادی مشکلات زیادی برای تماشای بازی با توجه به موانع موجود وجود دارد و این درحالی است که حتی از لحاظ شنیداری نیز در این خصوص هم اشکالاتی وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر برای پوشش بهتر رقابت‌ها در راه رفع آنها اقدام کرد.

نکته دیگر اینکه در این دیدار با وجود آنکه تماشاگران در ورزشگاه حضور نداشتند در VVIP ورزشگاه آزادی چهره‌های مختلف سیاسی و ورزشی حضور به هم رسانده و این دیدار را از نزدیک تماشا کردند، البته درباره تماشاگران شنیده می‌شود قرار است از دیدار بعدی تیم‌ملی برخی تمهیدات در این خصوص فراهم شود، اما اینکه چطور ورزشگاه آزادی با آن وسعت خالی از تماشاگر شده و در یک وسعت بسیار کوچک در VVIP ورزشگاه جمعیت زیادی در فواصل کمی در کنار یکدیگر نشسته و بازی را در یک محیط سربسته تماشا کردند موضوع بسیار عجیبی بود و به نظر می‌رسید هیچ‌کس در آن فضا نگران ابتلا به کرونا نبود.

از رئیس فدراسیون و وزیر جدید ورزش به‌همراه معاونان سابق گرفته تا سرمربی جدید تیم‌ملی فوتبال امید، اعضای هیات‌رئیسه فدراسیون، مسئول اسپانسر پوشاک تیم‌ملی و سایر ارکان مرتبط با فوتبال ایران به همراه چند چهره سیاسی-اجتماعی و دوستان خود در ورزشگاه حاضر شده و این بازی را از نزدیک تماشا کردند.