علی عدنان ستاره خط دفاعی تیم ملی عراق، به دلیل مصدومیت بازی حساس مقابل ایران را از دست داد.

به گزارش مرورنیوز، علی عدنان مهره کلیدی خط دفاعی تیم ملی عراق نمی تواند کشورش را در بازی با ایران همراهی کند. خبرگزاری شفق نیوز عراق در این خصوص نوشت: گزارش های پزشکی که روز یکشنبه از علی عدنان بازیکن تیم ملی عراق به عمل آمد، تأیید کرد که وی دچار مصدومیت جزئی شده اما این اتفاق منجر به دوری این بازیکن از میادین به مدت یک هفته می شود.

کاظم عدنان برادر این بازیکن ملی پوش به خبرگزاری شفق نیوز گفت: معاینات پزشکی انجام شده بر روی علی در قطر، تایید کرد که مصدومیت وی در بازی عراق و کره جنوبی، باعث شد تا او دیدار برابر ایران را از دست بدهد و بدین ترتیب او نمی تواند در دیدار سه شنبه تیم ملی را همراهی کند.

عمر قحطان خبرنگار عراقی نیز در توئیتر خود نوشت: علی عدنان بازی با ایران را از دست داد. معاینات پزشکی انجام شده بر روی علی عدنان بازیکن تیم ملی کشورمان نشان داد که برای دیدار روز سه شنبه برابر ایران آماده نیست.

این بازیکن در جریان دیدار با کره جنوبی برای دفع توپ ارسالی میزبان به هوا برخاست و در هنگام فرود، از ناحیه زانو احساس درد شدیدی داشت و به همین دلیل قادر به ادامه بازی نبود.

تیم های ملی ایران و عراق روز سه شنبه 16 شهریور در استادیوم خلیفه دوحه قطر به مصاف هم می روند. این بازی ساعت 22:30 به وقت تهران برگزار می شود.