با توجه به اینکه هنوز چند بازی مانده تا تعطیلات نیم فصل شروع شود تیم ها با بازیکنان مورد نظرشان توافق کرده اند تا در زمان رسمی نقل انتقالات جابجا شوند.

به گزارش خبرنگار مرور نیوز، اتفاقات زیادی در نقل و انتقالات می افتد، از جابجایی ستاره های میلیاردی گرفته تا پیوستن برخی به تیم رقیب. با هم احتمالات و اتفاقات نیم فصل لیگ برتر را مرور می کنیم:

استقلال، جدایی ستاره های میلیاردی

می گویند بختیار رحمانی، آرش افشین، میثم مجیدی و حسینی از این تیم رفتنی هستند اما جدایی این تعداد بازیکن را از جمع آبی پوشان باور نکنید.

در مقابل استقلالی ها چشم به بازگشت سجاد شهباززاده بازیکن فصل گذشته خود دارند که در آلانیا بازی می کند اما شاید چنین اتفاقی هرگز رخ ندهد. درباره دیگر بازیکنان مورد نظر این تیم شنیده می شود آنها به دنبال زهیوی ستاره استقلال خوزستان هستند، بازیکنی که بدش نمی آید به تهران بیاید و برای استقلال بازی کند.

ایمان مبعلی هم دیگر بازیکن مورد نظر استقلالی ها برای نقل و انتقالات است. اما آیا علی دایی اجازه می دهد ستاره تیم تحت هدایتش یعنی نفت تهران به استقلال برود؟

استقلال خوزستان، از دست دادن یک ضلع مثلث

حسن بیت سعید، مهدی زبیدی و رحیم زهیوی. این مثلث طلایی استقلال خوزستان است که حالا به نام ZBZ شناخته می شوند. در این میان رحیم زهیوی شاید جدا شده این تیم خوزستانی در فصل نقل و انتقالات باشد.

هریسون فریرا بازیکن خارجی این تیم از دیگر جدا شده های زمستانی احتمالا لقب خواهد گرفت. عزت الله پورقاز هم مورد توجه پرسپولیس قرار دارد.

پرسپولیس ، خداحافظی با ستاره ها

امید عالیشاه و احمد نورالهی که به طور کامل باید جدایی آنها را قطعی بدانیم، هر دو رهسپار تراکتورسازی می شوند. در این میان زاهدی و رحمتی هم که در نیم‌فصل اول فرصت حضور در ترکیب پرسپولیس را پیدا نکردند روز پنجشنبه در آخرین جلسه تمرین تیم‌شان با بازیکنان و مربیان خداحافظی کردند تا در نیم‌فصل دوم در تیم دیگری توپ بزنند. محمد آرام طبع هم که قرار است از این تیم برود. نیمکت پرسپولیس خالی شده است.

از سویی شنیده می شود سروش رفیعی بزرگ ترین هدف پرسپولیس در نقل و انتقالات است، آنها حتی با این بازیکن هم صحبت کرده اند و قرار است طی روزهای آینده همه چیز مشخص شود. به هر حال اگر قلعه نویی مخالفت نکند (که همین حالا هم صد در صد مخالف است!) سروش بزرگ ترین بمب نقل و انتقالات خواهد بود.

این تیم عزت الله پورقاز مدافع ملی پوش استقلال خوزستان را هم میخواهد.

تراکتورسازی ، خداحافظی با ستاره جنجالی؟

امیر قلعه نویی سرمربی تراکتوری ها خیلی خوشحال است. دو بازیکن خیلی خوب یعنی امید عالیشاه و احمد نورالهی را جذب کرده است. او به هیچ عنوان با جدایی سروش رفیعی هم موافقت نخواهد کرد.

در این میان تنها جدا شده تبریزی ها شاید جاسم کرار باشد، عراقی همیشه جنجالی فوتبال ایران.

ماشین سازی تبریز ، کنار گذاشتن ستارهها

تیم تبریزی در ابتدای فصل کلی هزینه کرد و ستاره هایی مثل پیام صادقیان و آندرانیک تیموریان را خرید اما جایگاه نازل این تیم در جدول رده بندی نشان می دهد این بریز و بپاش ها کوچک ترین ثمری برای این تیم نداشته اند. گفته می شود پیام صادقیان از فهرست ماشین سازی کنار گذاشته شده و فرهاد کاظمی علاقه ای به حفظ او ندارد. صادقیان در تمرینات اخیر تیمش درگیری پیدا کرده است. شایعه عجیبی شنیده می شد مبنی بر اینکه استقلال او را می خواهد اما منصوریان تکذیب کرد. گفته می شود این بازیکن به مشهد می رود. درباره تیموریان هم گفته می شود که نیم فصل از ماشین سازی جدا خواهد شد، خبری که هنوز تایید نشده است.

پیکان، جدایی آرش نزدیک است

مهم تری خبری که در حوزه نقل و انتقالات درباره پیکان شنیده می شود جدایی احتمالی آرش برهانی است. برهانی از حضور در این تیم رضایت ندارد و می خواهد با گرفتن رضایت نامه از این تیم جدا شود. مقصد کدام تیم خواهد بود؟ درباره آرش 33 ساله هیچ خبری درباره تیم آینده اش به گوش نمی رسد.