هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا امشب در گروه‌های E تا H برگزار ادامه خواهد داشت.

به گزارش مرورنیوز، هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا امشب در گروه‌های E تا H ادامه خواهد یافت و ۱۶ تیم اروپایی با یکدیگر دیدار خواهند داشت. نگاهی گذرا به بازی‌های امشب خواهیم داشت:

گروه E؛ کار ساده بایرن و تلاش بارسا برای اولین برد

بایرن مونیخ قهرمان ۲ فصل پیش لیگ قهرمانان اروپا در دومین دیدار خود به مصاف دیناموکیف اوکراین خواهد رفت. باوارایی‌ها امشب در آلیانز آرنا به دنبال ۶ امتیازی شدن هستند.

در دیگر دیدار این گروه بارسلونا مهمان بنفیکا پرتغال است و برای کسب اولین برد و ۳ امتیاز کار سختی خواهد داشت. رونالد کومان هلندی تحت فشار اخراج است و این بازی اهمیت بالایی برای او دارد.

گروه F؛ تکرار فینال لیگ اروپا/ تقابل پدیده‌های تازه نفس

در گروه F لیگ قهرمانان اروپا، منچستریونایتد و ویارئال که فصل پیش فینال لیگ اروپا را برگزار کردند با هم دیدار خواهند کرد. یونایتد اولین بازی خود را با نتیجه ۲ بر یک به یانگ بویز واگذار کرد و آنها امید زیادی به درخشش رونالدو و کسب اولین پیروزی و انتقام گیری از ویارئال دارند.

در دیگر دیدار این گروه آتالانتا و یانگ بویز که دو تیم هجومی و شگفتی‌ساز این سالهای اروپا هستند به مصاف هم خواهند رفت.

گروه G؛ بازی‌های آرام و کم مخاطب

در گروه G تیم‌های مطرح و پر هوادار حضور ندارند و این گروه یکی از کم خبرترین گروه‌های این تورنمت است.

امشب سالزبورگ اتریش میزبان لیل فرانسه خواهد بود و ولفسبورگ آلمان به دیدار سویا اسپانیا خواهد رفت.

گروه H؛ سردار ایرانی در میدان/ یووه میزبان قهرمان اروپا

در گروه H لیگ قهرمانان اروپا تیم زنیت روسیه با حضور سردار آزمون میزبان مالمو سوئد است. یاران آزمون در اولین گام با یک گل مغلوب چلسی انگلیس شدند و می‌توانند با پیروزی بر حریف سوئدی دست کم به فکر جایگاه سوم باشند.

در دیگر دیدار این گروه، یوونتوس که فصل را خیلی ضعیف شروع کرد و حالا به ثبات رسیده و نتایج خوبی کسب کرده در استادیوم خود میزبان چلسی مدافع عنوان قهرمانی است و شاگردان الگری کار سختی مقابل پسران توخل خواهند داشت.

دیدار آتالانتا – یانگ بویز و زنیت - مالمو از ساعت ۲۰:۱۵ و سایر بازی‌ها ساعت ۲۲:۳۰ آغاز خواهند شد.