وکیل مالک باشگاه استقلال ملاثانی تاکید کرد علیه کسانی که حکم دادگاه را نادیده گرفتند و خود را فراتر از قانون می دانند اعلام شکایت خواهیم کرد.

به گزارش مرورنیوز؛ ناصر محزون وکیل مهدی علیزاده مالک امتیاز ملاثانی پیرامون حواشی این روزهای استقلال ملا ثانی اظهاراتی داشت که در ادامه می خوانیم.

 

طالقانی و حیدری خود را فراتر از قانون می دانند

 

بعد از اینکه آقای طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان و‌ عبدالرضا حمیدی رییس هیات فوتبال باوی که خود را مالک امتیاز تیم ملاثانی می دانستند دعوی اثبات مالکیت نسبت به امتیاز این تیم را مطرح که با تشکیل جلسات متعدد دادگاه با حضور وکیل آقایان ، طی یک روند رسیدگی عادلانه ، حکم به حقانیت موکلم صادر و حتی اعتراض و تجدید نظر خواهی آنان از حکم صادره در دادگاه تجدید نظر استان فارس پذیرفته نشد و حکم قطعی در این زمینه صادر شد و این موضوع یعنی مالک بودن موکلم ، کتباً از طریق فدارسیون فوتبال و سازمان لیگ به هیات فوتبال استان خوزستان اعلام شد، متاسفانه چون آقایان طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان و حیدری مدیر ورزش و جوانان آن استان خود را فراتر از قانون می دانستند با بهانه واهی نسبت به آن تمکین ننموده و حتی با درخواست موکلم مبنی بر اینکه قصد شرکت در مسابقات لیگ یک فوتبال را با پروانه رسمی باشگاه پرسپولیس خوزستان را داشته به انحا و‌ ترفندهای مختلف موافقت ننموده و اخیراً هم برای اینکه اقدامات غیر قانونی خود را موجه جلوه دهند اعلام نموده اند که بنا بر تصمیم شورای تامین شهرستان باوی تیم با مدیریت قبلی در مسابقات لیگ یک کشور شرکت کند.

 

اظهارات طالقانی نشر اکاذیب است

 

آیا قانون به شورای تامین یک شهرستان اجازه می دهد که برای مال دیگران تصمیم بگیرید؟ مگر شورای تامین تابع قانون نیست؟

آقایان طالقانی ، عبدالرضا حمیدی و سید سلطان حسینی به موجب حکم قطعی دادگاه محکوم شده اند که تیم مال آنها نیست. حال شورای تامین دوباره تیم را به آنها می دهد؟

از سوی دیگر آقای طالقانی طی مصاحبه ای اعلام نموده که حکم دادگاه نه قانونی ، نه شرعی و نه منطقی است و کلاهبرادری شده ‌است. این اظهارات نه تنها نشر اکاذیب و بی اعتبار دانستن حکم مراجع قضایی است بلکه تهمت و افترا به قضات شریف رسیدگی کننده به دعوا و شکایت موکل بنده است که به زودی علیه ایشان و مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در مراجع قضایی و قانونی به دلیل اقدامات غیر قانونی و استنکاف از اجرای حکم دادگاه اقدام قانونی صورت خواهد گرفت . 

 

آقایان حاضر به سازش با ما نیستند

 

در این مدت علیرغم رایزنی های متعدد موکلم به منظور حل و فصل موضوع به صورت دوستانه ، متاسفانه به دلیل زیاده خواهی آقایان حتی حاضر به سازش با موکل بنده نشده اند و به هر نحو ممکن سعی در تحت فشار قراردادن ایشان دارند که ناچاراً موکلم در حال پیگیری موضوع از طریق مراجع ذیربط می باشد تا تحت عنوان باشگاه پرسپولیس خوزستان در مسابقات لیگ یک شرکت کند.

 

شورای تامین حق ورود به بحث مالکیت را ندارد

 

شورای تامین به هیچ عنوان حق ورود در بحث مالکیت و مدیریت تیم را ندارد و طبق صحبتی که با اقای فرماندار داشتیم اصلا به این موضوع ورود هم نکرده اند.

اقای حیدری مسائل را وارونه اطلاع رسانی کرده اند و بنده قبلا طی نامه کتبی به ایشان اعلام کردم که تیم استقلال ملاثانی طبق احکام قوه قضائیه و دستورات فدراسیون تحت مدیریت موکل بنده تمریناتش را اغاز کرده و آماده ورود به مسابقات می باشد. ضمن اینکه به دلیل اینکه استقلال ملاثانی پروانه فعالیت ندارد و در زمانی که موکل من درگیر شکایت برای اثبات مالکیت بود فردی از فرصت استفاده کرده و پرونده ای برای اخذ پروانه فعالیت با نام استقلال ملاثانی باز کرده که همزمان با صدور ارای قطعی مالکیت ما بر امتیاز تیم فرایند صدور پروانه باشگاه هم طبق قانون متوقف شده است.

 

امتیاز مالکیت را به شخصی غیرقانونی داده اند

 

چطور می شود با درخواست کتبی موکل بنده که مالک امتیاز تیم هست برای صدور پروانه موافقت نشود اما تشکیل پرونده غیرقانونی شخصی محترم شمرده شده و امتیاز با مالکیت قطعی موکل بنده در اختیار ایشان قرار بگیرد؟

ضمن اینکه دعوای اثبات مالکیت در خصوص امتیاز به دلیل غصب امتیاز توسط مدیریت قبلی مطرح شده است و پس از صدور ارای قطعی و دستورات فدراسیون و سازمان لیگ با چه ادله ای شورای تامین شهرستان و شخص مدیرکل ورزش تیم را مجددا در اختیار مدیریت قبلی قرار می دهند؟

این اتفاق نقض مستقیم قانون است که از اهانت اقای طالقانی به ارای قضات معزز و شریف قوه قضایی و زیر سوال بردن احکام دادگاه شروع شده و با اقدامات غیرقانونی مدیرکل ورزش وجوانان تکمیل شده است.