تیم ملی تنیس ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات دیویس کاپ پیروز شد.

به گزارش مرورنیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، تیم ملی تنیس کشورمان در نخستین دیدار مسابقات گروه 4 آسیا و اقیانوسیه مقابل قرقیزستان به برتری قاطع 3 بر صفر رسید.

در نخستین دیدار بخش انفرادی سینا مقیمی موفق شد‌ 2 بر صفر مقابل حریف خود به پیروزی دست پیدا کند. در دومین مسابقه بخش انفرادی حمید رضا نداف با نتیجه با همین نتیجه مقابل کیستانوف دیگر نماینده قرقیزستان به پیروزی رسید.

در شرایطی که تیم کشورمان با نتیجه 2 بر صفر از حریف خود پیش افتاد، در دیدار دونفره ایران با ترکیب امیر حسین بادی - حمیدرضا نداف به مصاف کیستانوف- میرژالیف رفت. در ست نخست بخش تیمی، ایران با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی رسید و ست د‌وم با نتیجه 6 بر 4 به سود حریف به پایان رسید، اما در ست سوم نمایندگان کشورمان با نتیجه 6 بر صفر حریف خود را از پیش رو برداشتند.

به این ترتیب تیم ملی کشورمان نخستین دیدار خود را در بحرین با نتیجه 3 بر صفر در مصاف با قرقیزستان به پایان رساند.

تیم ایران در این مسابقات با تیم های کامبوج ، قرقیزستان و‌ یمن هم‌گروه است. مسابقات گروه 4 آسیا و‌اقیانوسیه از 26 مهر ماه تا یکم آبان با حضور کشورهای ایران، بحرین، کامبوج، گوام، عراق، قرقیزستان، مغولستان، عمان، عربستان، سنگاپور، ترکمنستان، یمن و امارات برگزار و از بین تیم‌های برتر 3 تیم به گروه 3 آسیا و‌اقیانوسیه صعود می‌کنند.

اکبر طاهری به عنوان سرمربی فرشاد طلاور مربی، امیر اکبری بدنساز و فرزین ضیا آذری به عنوان سرپرست تیم ملی کشورمان را با ترکیب انوشا شاهقلی، حمیدرضا نداف، امیرحسین بادی، سینا مقیمی، علی یزدانی و سامیار الیاسی همراهی می کنند.