تیم فوتبال استقلال امشب (چهارشنبه) در اولین هفته لیگ برتر ایران مقابل هوادار به برتری یک بر صفر دست یافت.

به گزارش مرورنیوز، استقلال در هفته نخست لیگ برتر باشگاه‌های ایران امروز(چهارشنبه) از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی میزبان هوادار بود.

قضاوت این دیدار را «کوپال ناظمی» با کمک‌های «علیرضا ایلدرم» و «علی اکبر نوری» برعهده داشت.

فرهاد مجیدی پس از عدم موفقیت در لیگ برتر و جام حذفی فصل گذشته، تیمی جدید ساخته و بازیکنان باتجربه و جوان را گرده هم آورده است تا در لیگ بیست ویکم به سال‌ها ناکامی آبی‌پوشان در لیگ برتر خاتمه داده و جام را کسب کند.

در سوی دیگر «رضا عنایتی» هوادار را از لیگ آزادگان به سطح اول فوتبال ایران آورد و در نخستین هفته به مصاف تیمی رفت که سال‌‎ها پیراهن آن را پوشید و برایش گل‌های زیادی به ثمر رساند.

استقلال نیمه اول را خوب آغاز کرد و در دقیقه ۲ ارسلان مطهری در عمق توپ را به امیرحسین حسین زاده سپرد و این بازیکن در حالی که با دروازه‌بان هوادار تک به تک شده بود شوتی کم جان زد تا سیدمحمد حسینی قبل از رسیدن توپ به روی خط دروازه، آن را دور کند.

در دقیقه ۱۵ شوت محکم و روپای نیما انتظاری مهاجم هوادار با واکنش عالی سید حسین حسینی به کرنر رفت تا دروازه آبی‌پوشان تهرانی بسته بماند.

در دقیقه ۵۶ پاس مهدی‌پور به ارسلان مطهری رسید و این بازیکن پس از عبور از سنگربان‌ هوادار سرنگون شد تا داور به نشانه پنالتی در سوتش بدمد، وریا غفوری دروازه مسلم حق شناس را گشود اما کرد اما کوپال ناظمی دستور به تکرار این ضربه داد و در تکرار این پنالتی، مسلم حق شناس ضربه وریا غفوری را مهار کرد.

در دقیقه ۵۹ آرش رضاوند در پشت محوطه جریمه توپ را به جعفر سلمانی رساند و این بازیکن با شوتی فنی و زمینی به گوشه دروازه هوادار توپ را به تور چسباند تا اولین گل آبی‌پوشان در لیگ بیست‌ویک به نام وی ثبت شود.

دقیقه ۷۰ ضربه معین عباسیان از روی ضربه ایستگاهی با واکنش حسینی راهی کرنر شد.

استقلال در نیمه دوم با تغییراتی که داشت توپ و میدان را در اختیار گرفت و به گل رسید تا اولین بازی خود در لیگ بیستم را با پیروزی به پایان برسد.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، آرش رضاوند،(سعید مهری) زبیر نیک نفس، وریا غفوری، جعفر سلمانی، سبحان خاقانی(امیر علی صادقی)، امیر حسین حسین‌زاده و ارسلان مطهری(امین قاسمی نژاد)

ترکیب تیم هوادار:

مسلم حق‌شناس، دانیال کردستانی(ابوالفضل عکاشه)، حسین صادقی (محمد جواد محمدی)، محمد قاضی(مرتضی آقاخان)، پیمان میری، معین عباسیان، نیما انتظاری، محمد ستاری، محمد حسینی، محسن طرحانی، مهدی عبدی