نیمه نخست دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال بدون اینکه گلی در بر داشته باشد، به پایان رسید.

به گزارش مرور نیوز، تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر از ساعت 14:30 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب سپاهان: اولیویرا، شجاع خلیل‌زاده، کولیبالی، احسان حاج‌صفی، محمود قائدرحمت، میلاد سرلک، رسول نویدکیا، طالب ریکانی، جلال علی محمدی، فرید بهزادی‌کریمی و مهرداد محمدی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، سیدمجید حسینی، پادوانی، مگویان، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای، مجتبی حقدوست، کاوه رضایی و جابر انصاری.

دقیقه3: شوت فرید بهزادی‌کریمی از پشت محوطه جریمه را سیدحسین حسینی با عکس‌العمل مناسب راهی کرنر کرد. در ادامه ارسال کرنر سپاهانی‌ها، باز هم به بهزادی‌کریمی رسید که ضربه سر این بازیکن را حسینی گرفت.

دقیقه 11: توپ‌گیری خوب بهنام برزای و پاس خوب این بازیکن به کاوه رضایی رسید، اما ضربه مهاجم استقلال خیلی آرام در دستان دروازه‌بان برزیلی سپاهان قرار گرفت.

دقیقه16: با پاس عمقی کاوه رضایی به جابر انصاری می‌رفت تا گل اول استقلال به ثمر برسد، اما ضربه پشت محوطه انصاری را اولیویرا به کرنر فرستاد.

دقیقه 20: باز هم پاس خوبی به جابر انصاری رسید، اما ضربه این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه 21: فرشید اسماعیلی به دلیل خطا روی بازیکن سپاهان از علیرضا فغانی کارت زرد گرفت.

دقیقه 25: ارسال کاوه رضایی به داخل محوطه جریمه سپاهان در حالی که خطری نداشت، با اشتباه شجاع خلیل‌زاده روبه‌رو شد، اما در لحظه آخر مدافعان سپاهان توپ را به بیرون زدند.

دقیقه 27: شوت سرکش طالب ریکانی را سیدحسینی باز هم به زیبایی به کرنر فرستاد.

دقیقه 43: اشتباه میلاد زکی‌پور، سپاهانی‌ها را صاحب ضدحمله کرد، اما ضربه طالب ریکانی را حسینی گرفت.