سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اکنون نمی‌خواهم درباره انتقادات صحبت کنم، اما نشان داده ایم کیفیت لازم را برای صعود به جام جهانی داریم.

به گزارش مرور نیوز، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری قبل از بازی با لبنان در مرحله انتخابی جام جهانی، اظهار داشت: از اهمیت بازی فردا باخبر هستیم و این بازی برای هر ۲ طرف از اهمیت بالایی برخوردار است. برای بازی فردا آماده‌ایم و متمرکز هستیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را از بازی فردا بگیریم.  

او افزود: می‌دانیم لبنانی‌ها سازماندهی خوبی دارند و در بازی‌هایی که در این گروه از خود نشان دادند، برای حریفان بازی‌های سختی رقم زدند. بازی آسانی نداریم و برای تیمِ لبنان احترام خاصی قائل هستیم. از کیفیت خودمان هم آگاه هستیم و مطمئن هستیم می‌توانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره غیبت مهدی طارمی در فهرست تیم ملی گفت: تیم ملی ایران به همه تعلق دارد و متعلق به یک مربی یا بازیکن خاص نیست. طارمی بازیکن فوق‌ العاده‌ای است و ما به او نیاز داریم، اما ارزش‌هایی هم وجود دارد که باید به آن‌ها احترام گذاشته شود.

اسکوچیچ در ادامه بیان کرد: اکنون نمی‌خواهم درباره انتقادات صحبت کنم، اما نشان داده ایم کیفیت لازم را برای صعود به جام جهانی داریم. تمرکزمان روی بازی پیش رو است و می‌دانیم با کیفیتی که داریم می‌توانیم این مسیر را با موفقیت به پایان برسانیم.