یک رسانه عربستانی در گافی وحشتناک نوشت که خداداد عزیزی به دلیل نرفتن به خدمت سربازی و پرداخت پول لازم جهت معافیت بازداشت شده است.

به گزارش مرور نیوز، سایت عاجل عربستان با اشاره به نقل قولی از خداداد عزیزی درباره موضوع رفتن به خدمت سربازی در دهه 90 میلادی که پس از بازی اخیر تیمش برابر پرسپولیس مطرح کرده بود نوشت: ستاره پیشین تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی فعلی تیم سیاه جامگان در دهه 90 میلادی به خاطر امتناع از رفتن به دوره 24 سربازی ماهه بازداشت شده بود.

این سایت سپس با استناد به صحبت‌های عزیزی در رسانه‌های ایرانی که گفته بود «پیش‌تر و اواخر دهه 60 و اوایل 70 او را به دلیل نرفتن به خدمت با دستبند برده بودند،» نوشت که پس از بازی روز جمعه این مربی دستگیر شده است.

این رسانه عربستانی در گاف بسیار عجیبی نوشت: نیروهای امنیتی ایرانی پس از بازی اخیر تیم سیاه جامگان برابر پرسپولیس خداداد عزیزی را به خاطر نرفتن به خدمت سربازی عزیزی و امتناع این سرمربی از پرداخت پول جهت معافیت دستگیر کردند.

در ادامه این خبر به نقل از منبع رسمی باشگاه سیاه جامگان آمده است: باشگاه پس از دستگیری سرمربی خود در بحران به سر می‌برد و باید 15 بازی را بدون حضور خداداد عزیزی انجام دهد.