مسابقات ورود به اردوی تیم‌ ملی تکواندو به منظور حضور در بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ چین، روز شنبه ششم آذرماه در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو ، مسابقات ورود به اردوی تیم‌ ملی تکواندو به منظور حضور در بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ چین، روز شنبه ششم آذرماه در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها با حضور نفرات اول و دوم مسابقات آزاد کشوری و منتخبین کادر فنی، مدال آوران طلایی دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، مدال آوران طلایی سی‌ و یکمین دوره مسابقات جام فجر، فینالیست‌های سومین دوره مسابقات آزاد آسیا، مدال آوران مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ - لبنان و مدال آوران بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ - آرژانتین برگزار می‌شود.

سروش احمدی با توجه به شرایط ویژه پزشکی و غیبت در رقابت های در آزاد کشوری به همراه عرفان ناظمی بر اساس مدال نقره‌ای که در بازی‌های المپیک تیمی آزمایشی کسب کرده بود نیز جواز حضور در مسابقات ورود به اردوی تیم‌ملی را بدست آوردند تا در مجموع ۶۱ نفر در این رقابتها برای کسب مجوز حضور در اردوی تیم ملی مبارزه کنند.

اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو نیز در پایان این رقابتها آغاز خواهد شد.