وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش بانوان باید از مربی، داور، آنالیزور و حریف تمرینی مرد بی نیاز باشد و به نوعی مستقل و خود کفا شود. ما باید کمک کنیم این فضا برای بانوان فراهم شود.

به گزارش مرور نیوز، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مراسم هفته بسیج گفت: هفته بسیج را تبریک می‌گویم و افتخار می‌کنم که به عنوان عضوی از جامعه ورزش بین شما بسیجیان حضور دارم. من بین سن ۱۲ یا ۱۳ سالگی در جنوب شهر تهران در پایگاه بسیج مالک اشتر کالیبر ۴۵ را آموزش می‌دیدم و زورم نمی رسید که گلنگدن کالیبر ۴۵ را بکشم و از همان زمان در این هوا نفس کشیده ام.

او ادامه داد: بسیج شرکت سایپا مسابقه دوی صحرا نوردی برگزار کرده بود و من نیز به این مسابقه دعوت شده بودم. صبح آن روز ما متوجه شدیم که سردار سلیمانی به شهادت رسیده اند و همه دچار شوک شده بودیم. نمی‌دانستیم که آیا مسابقه را برگزار کنیم یا خیر و بالاخره تصمیم گرفتیم آن مسابقه را به یاد ایشان برگزار کنیم و به نوعی اولین مراسم یادواره شهید برگزار شد.

او بیان کرد: ورزش بانوان باید از مربی، داور، آنالیزور و حریف تمرینی مرد بی نیاز باشد و به نوعی مستقل و خود کفا شود. ما باید کمک کنیم این فضا برای بانوان فراهم شود.