جوان کوهدشتی موفق به کسب مقام نقره در مسابقات جهانی ساواته شده است که این امر در تاریخ ایران ایران و حتی آسیا بی سابقه بوده است.

به گزارش خبرنگار مرور نیوز، پس از انتشار گفتگو حمزه مرادیان با خبرگزاری موج بیرانوند فرماندار کوهدشت، مومن عبدی پور رئیس شورای اسلامی شهر و برخی مدیران ادارت شهرستان با حمزه مرادیان قهرمان و ورزشکار کوهدشتی نایب قهرمان مسابقات جهانی ساواته دیدار و گفت و گو کردند و از زحمات این ورزشکار ارزنده تقدیر و تشکر بعمل آمد.

در این دیدار گرم و صمیمانه فرماندار کوهدشت با اشاره به نقش جوانان در عرصه های مختلف کشور گفت: در طول تاریخ کشور عزیزمان همواره حضور جوانان سازنده، اثر بخش و موثر بوده است.

 فردی بیرانوند با اشاره به نقش جوانان در دوران پیروزی انقلاب ، جنگ تحمیلی و سازندگی گفت: بحمداله امروز شاهد اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران از سوی جوانان سربلندمان در میادین ورزشی دنیا هستیم .   

وی تصریح کرد امروز مردم و مسئولان کشور سپاسگذار تلاش ها و زحمات این جوانان تاثیرگذار در جامعه هستتند.

فرماندار کوهدشت با اشاره به اینکه این قهرمانی در طول تاریخ در ایران و آسیا بی سابقه بوده است گفت: باید از تلاش و کوشش ورزشکارانی که باعث کسب افتخار و غرور ملی در سطوح بین‌المللی می‌شوند، حمایت کرد.

وی در پایان گفت: خوشبختانه سیاست دولت تدبیر و امید حمایت از جوانان و ورزشکاران است و ما نیز در شهرستان به نوبه خود این سیاست را دنبال و حمایت همه جانبه خود را از  ورزش اعلام می داریم.