سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در اعتراض به مشکلات پرسپولیس گفت: با توجه به این که مشکلات برای پرسپولیس وجود دارند، کسی اهمیت نمی‌دهد.

به گزارش مرور نیوز، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با صنعت نفت آبادان گفت: بعد از ۳ بازی اخیر خود که نتایج خوبی نگرفته و انتظارات را برآورده نکرده ایم، به طور حتم بازی فردا برای ما حساس و مهم است. اخذ ۳ امتیاز بازی فردا از نان شب هم واجب‌تر است. باید تلاش بیشتر و دوندگی زیادی داشته باشیم.

مسابقات لیگ مثل ماراتن می مانند

او ادامه داد: ما با تیم قابل احترامی بازی داریم. واقعا صنعت نفت فوتبال خوبی ارائه می‌دهد. ما آماده این بازی هستیم و تمرینات خوبی داشتیم. صحبت‌های زیادی با بازیکنان در مورد وضعیت تیم کردیم. هواداران ما ناراحت هستند و نگرانی آن‌ها را درک می‌کنیم؛ اما با اتحاد، همدلی و پشتیبانی از یکدیگر باید این راه را ادامه بدهیم. مسیر سختی پیش رو داریم.  مسابقات لیگ مثل ماراتن می‌مانند و باید تا لحظه آخر برای عبور از خط پایان تلاش کنیم.

بی صبرانه منتظر حضور هواداران در بازی فردا هستیم 

گل محمدی گفت: ما نباید اسیر حواشی شویم و باید حمایت از تیم اولویت همه ما باشد. بازیکنان با وجود این که مشکلات زیادی دارند و تحت فشار شدید هستند؛ اما برای اعتلای نام پرسپولیس و هواداران تلاش می‌کنند. با توجه به این که بازی فردا با حضور هواداران است، باید به بازیکنان اعتماد کرده و از آن‌ها حمایت کنیم. خیلی خوشحالم بعد از ۲ سال دوباره در حضور تماشاگران بازی می‌کنیم؛ چون لذت دیگری دارد. بی صبرانه منتظر بازی فردا هستیم تا حضور گرم هواداران را تجربه کنیم و ان شاءالله بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم. همه انگیزه بالایی داریم تا به ریتم خوب تیمی خود برگردیم.

کیفیت بازی امیری راضی کننده است 

او درباره عملکرد وحید امیری در تیم پرسپولیس گفت: هر تیمی در طول فصل ممکن است افت داشته باشد و وارد مسیری شود که سخت باشد که متاسفانه ما در این مسیر قرار داریم. ما باید خیلی زود به شکل تیمی قبل خود بازگردیم. فوتبال فقط تمرین و مسابقه نیست و اتفاقاتی که در بیرون از زمین مسابقه می‌افتند و مشکلاتی که تیم پرسپولیس دارد، روی ذهن بازیکنان تاثیر گذاشته اند. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، باید آرامش فکری و مشکلات حداقلی داشته باشد. وحید امیری هم بازی‌های خوبی برای ما انجام داده است. کیفیت  بازی های  امیری راضی کننده بوده است.

همانند همیشه با تیم ملی فوتبال تعامل خواهیم داشت 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما به دنبال این نیستیم که موضع مخالف با فدراسیون فوتبال داشته باشیم. تیم ملی فوتبال متعلق به ۸۰ میلیون نفر است و دوست داریم تیم ملی موفق باشد. تیم ملی فوتبال خوب باشد، اوضاع و احوال فوتبال ما بهتر خواهد بود. مثل همیشه با تیم ملی تعامل خواهیم داشت. بازیکنان تاثیر گذار تیم ملی جزء نفرات پرسپولیس هستند و این موضوع باعث افتخار ما است. ما این حق را داریم که از ملی پوشان خودمان مثل وحید امیری به بهترین شکل استفاده کنیم. امیدوارم این تعامل دو طرفه باشد.

او درباره افشای ترکیب تیم پرسپولیس قبل از بازی گفت: این مشکل از سال‌ها پیش بوده است و کاری هم از دستمان بر نمی آید.

متاسفانه لباس های ما کیفیت مناسبی ندارند 

گل محمدی با انتقاد از کیت تیم پرسپولیس گفت: این لباس باید هر چه زودتر تغییر کند. متاسفانه نه کیفیت خوبی و نه رنگ مناسبی دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره گل خوردن سرخپوشان در هر بازی گفت: در گل‌هایی که می‌خوریم، همه تیم مقصر هستند. عامل قهرمانی سال‌های گذشته دفاع تیمی خوب بود.

مشکلات پرسپولیس را مهم نمی دانند

او در اعتراض به مشکلات پرسپولیس گفت: با توجه به این که مشکلات برای پرسپولیس وجود دارند، کسی اهمیت نمی‌دهد؛ اگر برای تیم دیگری بود زمین و زمان را به هم می‌ریختند. به هر حال ۲ هفته گذشته است، اما نمی‌توانیم از بازیکنان تاجیکی استفاده کنیم.

داوران ما هدست ندارند 

گل محمدی در واکنش به مشکلات داوری گفت: باید یک فضای با احترام را ایجاد کنیم تا به داوران کمتر فشار وارد شود. راه اندازی VAR می‌تواند به تصمیم گیری بهتر داوران کمک کند. وقتی داوران هدست ندارند، نباید انتظار زیادی از داوری داشت.

سرمربی تیم پرسپولیس با انتقاد از بلاتکلیفی مدیریت سرخپوشان گفت: از سجادی می‌خواهم هر چه زودتر وضعیت مدیرعامل را مشخص کند. مشخص نبودن مدیرعامل به طور حتم آسیب می‌زند و در شان و شخصیت پرسپولیس نیست. من مربی باید بدانم چارت مدیریت باشگاه چگونه است.