رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران در دیدار با مسئول کمیته همگانی فدارسیون بدنسازی بر همکاری با فدراسیون بدنسازی در راستای توسعه ورزش همگانی تاکید کرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مسعود حیدرزاده، مسئول کمیته همگانی فدارسیون بدنسازی در دیدار با هادی افشار، رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران در جهت برگزاری پویش، جشنواره و فستیوال های ورزشی رایزنی و گفت و گو کرد.

حیدرزاده با اشاره به این که صنعت نفت کشور از زیرساخت ها و مجموعه های ورزشی بسیار بزرگ و مجهزی برخوردار است، گفت: امروز می توان با بهره گیری از زیرساخت های وزارت نفت و دانش و مربیان فدراسیون بدنسازی برای کارکنان شرکت ملی نفت ایران و خانواده های آن ها دوره های آموزشی و پرورشی برگزار کرد.

مسئول کمیته همگانی فدارسیون بدنسازی تصریح کرد: در نخستین گام به دنبال این هستیم تا پویش آماده شو برای کارکنان و خانواده های صنایع نفت ایران برگزار شود تا در راستای شاداب سازی و تندرستی کارکنان و خانواده های آن ها نیز هم افزایی صورت گیرد.

هادی افشار، رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران با اشاره به این که شیوع کرونا، در رویدادهای ورزشی شرکت ملی نفت ایران خلل ایجاد کرد، از همکاری با فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در راستای توسعه ورزش استقبال و برگزاری رویدادهای ورزشی مشترک را به فال نیک گرفت.