مسئول برگزاری جام حذفی فوتبال گفت: مسابقات مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال ۲۷ و ۲۸ آذرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز، امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری جام حذفی فوتبال در حاشیه مراسم قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت‌ها اظهار داشت: در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ۳۲ تیم حضور دارند. اوراق متناسب با این مرحله از جام‌ها بیرون آمد. در ۱۴ بازی تیم‌های لیگ برتری باید با تیم‌های دسته یک و دویی بازی کنند. این اتفاق فرصتی برای تیم‌های دسته یک و دویی است که بتوانند برابر تیم‌های لیگ برتری بازی کنند تا دیده شوند و توانایی‌های خودشان را به نمایش بگذارند.

روشنک درباره زمان برگزاری مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی گفت: بین هفته دهم و یازدهم و در تاریخ‌های ۲۷ و ۲۸ آذر، بازی‌های جام حذفی برگزار می‌شود.

او درباره امکان حضور هواداران در بازی تیم‌های لیگ یکی و دویی گفت: از حالا نمی‌توان با قاطعیت در این باره صحبت کرد، زیرا شرایط به طور دائم در حال تغییر است. امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که در تمام بازی‌ها بتوانیم شاهد حضور هواداران در ورزشگاه‌ها باشیم، اما برای بازی‌های لیگ برتر هم از چند روز قبل تصمیم گیری می‌شود.

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی فوتبال درباره محل برگزاری دیدار فینال این مسابقات گفت: هنوز محل فینال جام حذفی مشخص نشده است و هنوز زمان داریم تا درباره ورزشگاه بازی‌های مرحله یک چهارم و نیمه نهایی تصمیم بگیریم. مطمئنا بازی‌ها در ورزشگاه‌هایی برگزار می‌شود که شرایط میزبانی از مسابقه را داشته باشد. ورزشگاه کرمان نیز به جمع ورزشگاه‌های میزبان جام حذفی اضافه شد.