سرمربی منچستریونایتد به تمجید از هافبک فرانسوی تیمش بعد از پیروزی برابر ساندرلند پرداخت و او را شایسته کسب توپ طلا دانست.

به گزارش مرور نیوز، منچستریونایتد در هفته‌ هجدهم لیگ برتر موفق شد در خانه با نتیجه‌ سه بر یک ساندرلند را شکست بدهد تا روند بردهایش را تداوم ببخشد. برای شاگردان ژوزه مورینیو در این بازی دالی بلیند، زلاتان ایبراهیموویچ و هنریک مخیتاریان گلزنی کردند.

ژوزه مورینیو بعد از پیروزی گفت‌: شایسته پیروزی در این دیدار بودیم. از نمایش تیمم در نیمه نخست چندان راضی نبودم اما ریتم ما در نیمه دو خیلی بهتر شد و بازی تیمم در این نیمه را خیلی پسندیدم. البته فکر می‌کنم یک پنالتی‌ واضح در این نیمه برای ما گرفته نشد و داور باید به خاطر خطایی که روی خوان ماتا صورت گرفت، ضربه پنالتی‌ اعلام می‌کرد. به‌ هر حال به دیوید مویس تبریک می گویم که تیمش نمایش خوبی در نیمه نخست ارائه کرد. در نیمه دوم آن طور که می خواستم بازی کردیم و توپ و میدان در اختیار ما بود. کسب سه امتیاز در این بازی، اهمیت خیلی خوبی برای ما داشت. حالا ۱۲ امتیاز از چهار بازی قبلی خود به دست آوردیم و این باعث خوشحالی و افزایش اعتماد به نفس ما شده است.

سرمربی منچستریونایتد به تمجید از نمایش پل پوگبا پرداخت و گفت‌: پوگبا در این بازی هم نشان داد که چه توانایی بالایی دارد. از نظر من او بهترین هافبک جهان است. پل می‌تواند بازی را در دست خود بگیرد و موقعیت‌های گلزنی زیادی نیز برای خود ایجاد کند. او هنوز هم می‌تواند بهتر از این شود. از نظر من بازیکنی در حد و اندازه‌های پوگبا، شایسته توپ طلاست.

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد درباره گل زیبای هنریک مخیتاریان، هافبک ارمنستانی تیمش نیز اضافه کرد: از گل هنریک لذت بردم. او گل زیبایی را به ثمر رساند اما سابقه چنین گل‌هایی قبلا نیز داشته است. برای او خیلی خوشحال هستم که توانست با تمرین زیاد، دوران مصدومیتش را پشت‌سر بگذارد.

منچستریونایتد شنبه باید در آخرین دیدار نیم فصل خود برابر میدلزبورو به میدان برود. مورینیو درباره این بازی هم گفت‌: بازی با میدلزبورو از آن جهت سخت است که آنها به دنبال کسب امتیاز هستند. خصوصا حالا که برابر برنلی شکست خوردند. آیتور کارانکا قطعا به اینجا می‌آید تا امتیاز بگیرد. او دوست صمیمی من است ولی شما باید در فوتبال دوستی‌ها را فراموش کنید. او به این جا می‌آید تا امتیاز بگیرد. به همین خاطر بازی سختی خواهد بود.