رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به موفقیت‌های تیم ملی بانوان، تصریح کرد: هم راستا با تیم مردان، بانوان هم تاریخ شکن بود آن هم مبتنی بر کار جمعی.

به گزارش مرور نیوز، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم نمادین تمرین تیم ملی فوتبال بانوان گفت: با وزیر ورزش  صحبت کردم، جلسه‌ای در وزارت خارجه داشت و گفت در آستانه سفر خواهد آمد.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به موفقیت‌های تیم ملی بانوان، تصریح کرد: هم راستا با تیم مردان، بانوان هم تاریخ شکن بود آن هم مبتنی بر کار جمعی. فدراسیون فوتبال  با نگاه توسعه‌ای، تیم ملی زنان را که در رنکینگ جای نداشت و مسیر پرتلاطمی داشت که خداوند عالم کمک کرد. گذشته پرتلاطم و نگاه قهقهرایی بود  که باید کار‌های منظمی می‌کردیم. ما سعی کردیم تبعیض را به سطح نازلی کاهش دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال، ادامه داد: همه به تیم بزرگسالان افتخار می‌کنند. انتخاب تیم ملی فوتبال به عنوان  تیم اول دنیا در سال ۲۰۲۱ جز الطاف حق بود و دست یدالهی به ما کمک کرد. هیچ کس نمی‌تواند فراموش کند تیم ملی فوتبال  ۷ ماه پیش در چه شرایطی بود و حالا کجا هستیم. امروز قاره آسیا به تیم ملی فوتبال  افتخار می‌کند که جزو تیم‌های بدون شکست در کنار آرژانتین قرار دارد.

او گفت: شکرگزار خداوند هستیم و جا دارد از کادر تیم ملی و بازیکنان تشکر کنم. ارزانترین صعود تاریخ در حال رخ دادن است و در رنکینگ هم اتفاقی افتاد که لطف الهی بود. فراموش نکنیم چه اتفاقی رخ داده است.

درحالی خزعلی برای رفتن عجله داشت، عزیزی خادم گفت: اهمیت این جلسه قطعا کم‌تر از آن جلسه نیست و این اهمیت به ورزش زنان است.

عزیزی خادم افزود: آینده فوتبال فقط مردان نیست بلکه آینده فوتبال رده زنان، امید و تیم‌های پایه است. بر اساس آموزه‌های اسلامی نمی‌توانیم یک بخش را نبینیم. این‌ها انگیزه بانوان را مضاعف خواهد کرد. آرزوی بهترین‌ها را دارم.