رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ۲ دیدار پیگیری شد.

به گزارش مرور نیوز ، رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (شنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۲ دیدار پیگیری شد.

بامداد امروز، مینی سوته تیمبرولوز و نیویورک نیکس به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم مینی سوته توانست در ثانیه‌های پایانی با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۱۰ نیویورک نیکس را از پیش رو بردارد و بیست و دومین پیروزی خود را کسب کند. مینی سوته با پیروزی در این دیدار با ۲۲ پیروزی و ۲۲ شکست بالاتر از لیکرز در رده هفتم کنفرانس غرب قرار گرفت. نیویورک نیکس هم در این دیدار بیست و سومین شکست خود را تجربه کرد و با ۲۲ پیروزی و ۲۳ شکست در رده یازدهم جدول کنفرانس شرق ایستاد.

در این دیدار آنتونی ادواردز از مینی سوته با کسب ۲۱ امتیاز، ۳ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم ایوان فورنیه از نیویورک نیکس با کسب ۲۷ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر دیدار مهم بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا، تیم‌های گلدن استیت واریرز و دیترویت پیستونز مقابل هم قرار گرفتند. در این دیدار تیم گلدن استیت با درخشش کلای تامپسون با نتیجه ۱۰۲ بر ۸۶ دیترویت را شکست داد تا سی و دومین پیروزی برای یاران استفان کری در این دوره از رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا ثبت شود. گلدن استیت در حال حاضر با ۳۲ پیروزی و ۱۲ شکست در رده دوم کنفرانس غرب حضور دارد. دیترویت هم در این دیدار سی و سومین شکست خود را تجربه کرد و با ۱۰ پیروزی و ۳۳ شکست در رده چهاردهم جدول کنفرانس غرب باقی ماند.

در این دیدار کلای تامپسون از گلدن استیت با کسب ۲۱ امتیاز، ۳ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم حمیدو دیالو از دیتریوت با کسب ۱۶ امتیاز و ۱۳ ریباند بهترین بازیکن تیمش بود.