مهدی مبینی گفت: هنوز زمان برگزاری انتخابات را به ما اعلام نکرده‌اند اما فکر نکنم مجددا ثبت نام از کاندیداها انجام شود.

به گزارش مرور نیوز، سرپرست فدراسیون تیراندازی در خصوص مشکلات و کمبود فشنگ در اردوی ملی‌پوشان اظهار کرد: در آستانه انتخابات فدراسیون هستیم، همه مشکلات را که در دو ماه و سه ماه نمی‌شود حل کرد. مشکل فشنگ هم چیزی است که از قبل وجود داشت.

مبینی افزود: برنامه ریزی ما برای رفع کمبود فشنگ، حضور در مسابقات بین‌المللی است. امیدواریم در آینده این اتفاق رخ دهد. ورزشکاران می‌توانند در آن مسابقات هم فشنگ خود را -تامین کنند و هم اسلحه هایشان را بروز کنند. تنها راه جایگزین فعلا همین است. 

وی به دستورالعمل میان وزارت دفاع و فدراسیون تیراندازی اشاره کرد و گفت: براساس قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش، فدراسیون تیراندازی به صورت ویژه دیده شده و یک دستورالعمل با وزارت دفاع ایجاد شده است. طبق آن دستورالعمل سلاح، مهمات و نیازمندی‌های تیم‌های ملی دیده شده و امیدواریم با پیگیری بتوان از آن استفاده کرد.

سرپرست فدراسیون تیراندازی در مورد زمان برگزاری انتخابات گفت: هنوز زمان آن را اعلام نکردند. ما اعلام آمادگی کرده ایم که هر چه زودتر انتخابات را برگزار کنیم. کما اینکه ما کارهای خود همچون اردوی تیم ملی و مسابقات را طبق برنامه پیش می‌بریم. سعی می‌کنیم خلاء ایجاد نشود و آسیبی به تیم‌های ملی نرسد.

مبینی در پاسخ به این‌ سوال که آیا امکان دارد ثبت نام مجدد از کاندیداها انجام شود گفت: فکر نکنم. هدف ما این است انتخابات برگزار شود. یک ضابطه ای وزارت ورزش دارد و ما مجری آن هستیم. ما آمادگی برگزاری انتخابات را داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات تا اسفند انجام می‌شود گفت: شما این را از وزارت ورزش باید سوال کنید.

مبینی در پاسخ به این‌ سوال که با توجه به‌ گران بودن مهمات و تجهیزات این رشته آیا فدراسیون تیراندازی برای علاقه‌مندان به این رشته تدبیری دارد، گفت: تیراندازی رشته هزینه‌بری است. این موضوع که می‌گویید یک پروسه طولانی مدت است و باید تجهیزات تامین شود. سلاح گران است. به امید خدا در آینده با برنامه‌ریزی رئیس فدراسیون این اتفاق رخ خواهد داد.