رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد.

به گزارش مرور نیوز، رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (سه‌شنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد.

در دیدار مهم بامداد امروز، فینکس سانز و یوتاجاز که در رده‌های اول و چهارم جدول کنفرانس غرب هستند به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم فینیکس توانست با درخشش دوین بوکر با نتیجه ۱۱۵ بر ۱۰۹ یوتاجاز را از پیش رو بردارد و سی و هفتمین پیروزی خود این دوره از رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا را جشن بگیرد. فینیکس سانز با پیروزی در این دیدار با ۳۷ پیروزی و ۹ شکست صدر نشین جدول کنفرانس غرب باقی ماند. یوتاجاز هم علی رغم شکست در این دیدار جایگاه چهارمی خود را در کنفرانس غرب حفظ کرد. یوتا جاز در این دیدار هجدهمین شکست خود را تجربه کرد و در حال حاضر ۳۰ پیروزی و ۱۸ شکست را در کارنامه خود دراد.

در این دیدار دوین بوکر از فینیکس سانز با کسب ۳۳ امتیاز، ۷ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. همچنین کریس پال با کسب ۲۷ امتیاز، ۹ ریباند و ۱۴ پاس منجر به گل دومین بازیکن برتر تیمش بود. در مقابل هم جردن کلارکسون از یوتاجاز با کسب ۲۲ امتیاز، ۴ ریباند و ۵ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

نیویورک نیکس ۹۳ – ۹۵ کلیولندکاوالیرز

ایندیاناپیسرز ۱۱۳ – ۱۱۷ نیواولند پلیکانز

شیکاگوبولز ۱۱۱ – ۱۱۰ اوکلاهما سیتی تاندر

یوتاجاز ۱۰۹ – ۱۱۵ فینیکس سانز