مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: مسافرت‌هایی که همراه فدراسیون کشتی می‌روم هیچ گونه نفع مالی برایم ندارد بلکه برای کمک به کشتی بوده است

به گزارش مرور نیوز، علی‌اکبر دودانگه درباره اردوهای تیم ملی کشتی آزاد گفت:‌ چندمین اردو را بعد از المپیک پشت سر می‌گذارم که خوشبختانه بچه‌ها در شرایط خوبی به سر می‌برند. هدف اصلی ما حضوری موفق در جام جهانی و جام تختی است.

وی در خصوص علت تاخیر در تقدیر از مدال‌آوران المپیک گفت: اجازه بدهید در این خصوص صحبت نکنم؛ البته با توجه به تغییراتی که در وزارت ورزش به وجود آمده است، زمان می‌برد تا هماهنگی‌ها انجام شود. کشتی‌گیران همواره بدون هیچ چشم‌داشتی کار کردند و در المپیک هم موفق بودند. خوشبختانه ورزشکاران همواره فراتر از منافع مالی فکر می‌کنند. 

دودانگه در مورد انتقاداتی که مربی سازنده حسن رحیمی مبنی بر عدم تقدیر از او در مراسم تقدیر از مدال‌آوران استان تهران عنوان کرده بود، گفت:‌ این موضوع مربوط به هیأت کشتی تهران و نظر آنها بوده است و من نقشی در آن ندارم. درست است که من مربی سازنده رحیمی نیستم، اما در 4-5 سال اخیر همواره در اردوها کنار او بودم. 

مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره انتقاداتی که به خاطر حضور او در تمام مسابقات و سفرهای کشتی می‌شود، گفت: در سفرهای تیم ملی که مربی هستم و باید حضور داشته باشم. سال گذشته هم که در کنار تیم جوانان اعزام شدم با درخواست محمد طلایی سرمربی تیم ملی بود.

وی افزود: برخی مسافرت‌ها هم ماموریت دیپلماسی فدراسیون کشتی است که به عنوان یکی از اعضای تیم دیپلماسی فدراسیون و به دلیل آشنایی با زبان انگلیسی موظف هستم حضور داشته باشم. خوشبختانه در این مدت هیچ موقع سربار فدراسیون کشتی نبودم و هر زمان هم که به سفری اعزام شدم در جهت کمک به کشتی گام برداشتم و هیچ کدام از این مسافرت‌ها هیچ نفع مالی هم برایم ندارد.