در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا خبر‌های متنوعی از جا به جایی بازیکنان در رسانه‌ها منتشر شد.

به گزارش مرور نیوز، پنجره  نقل و انتقالات زمستانی بازیکنان فوتبال اروپا که از اول ژانویه سال ۲۰۲۲  باز شده بود شب گذشته (۳۱ ژانویه) بسته شد. در روز‌ پایانی فصل زمستانی نقل و انتقالات فوتبال اروپا، اخبار گوناگونی در رسانه‌های معتبر منتشر شده است که در این گزارش به مهمترین آن ها اشاره می‌کنیم.

به گزارش بیلد، کیلیان امباپه بر سر شرایط شخصی با رئال مادرید پیش از انتقال تابستانی به سانتیاگو برنابئو موافقت کرده است. این مهاجم فاتح جام جهانی قرارداد خود را با پاری سن ژرمن به صورت آزاد به پایان می‌رساند و مدتی است که گمانه زنی‌ها برای انتقال به اسپانیا مطرح شده است.

فوتبال اروپا

تاتنهام در نظر داشت یانیک کاراسکو مهاجم بلژیکی اتلتیکو مادرید را به خدمت بگیرد، اما توافقی به وجود نیامد. این بازیکن ۲۸ ساله بند آزادسازی ۶۰ میلیون یورویی در قراردادش داشت.

FootMercato ادعا می‌کند وستهام لایوین کورزاوا مدافع پاری سن ژرمن را به عنوان هدف خود در نظر گرفته است.

شب گذشته در حالی که اتلتیک و چند رسانه دیگر گزارش داده بودند که انتقال قرضی پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابنی آرسنال به بارسلونا به دلیل مسائل مالی منتفی شده است.اما خوان لاپورتا پا پس نکشید و بااز سر گیری مذاکرات مهاجم آرسنال را متقاعد کرد به نیوکمپ بپیوندد. به این ترتیب اوبامیانگ دقیقا پس از ۴ سال حضور در آرسنال با انتقالی آزاد و با قراردادی قطعی راهی بارسلونا شد.قرار است صبح امروز قرارداد او رسمی شود.اوبامیانگ ۳۱ ژانویه سال ۲۰۱۸ با ۵۵ میلیون پوند از دورتموند به آرسنال پیوست و در ۱۶۳ بازی ۹۲ گل برای این تیم به ثمر رساند.

باشگاه اورتون اعلام کرد فرانک لمپارد با قراردادی ۲.۵ ساله عنوان سرمربی جدید اورتون انتخاب و جانشین بنیتز شد.لمپارد سابقه هدایت چلسی و ناتینگهام فارست را در کارنامه خود دارد.

فوتبال اروپا

اندومبله به لیون بازگشت.اندومبله بازیکن ناراضی تاتنهام، به لیون فرانسه محلق شد تا در ادامه فصل را در این تیم توپ بزند.دو سال و نیم پس از انتقال ۵۴ میلیون پوندی این هافبک ۲۵ ساله از لیون به تاتنهام، حالا دوباره این بازیکن به باشگاه سابق خود بازگشته است. گران‌قیمت‌ترین خرید تاریخ تاتنهام این فصل تنها ۹ بازی برای اسپرز در لیگ برتر انجام داد.

آرسنال در روز آخر نقل و انتقالات تصمیم داشت رائول دی توماس مهاجم ملی پوش اسپانیول را جذب کند، اما اسپانیول به آن‌ها اطلاع داده است که این مهاجم اسپانیایی فروشی نیست.

Sky Sports گزارش داده است که بایرن مونیخ به دنبال تمدید قرارداد روبرت لواندوفسکی است. مهاجم لهستانی تا سال ۲۰۲۳ با غول‌های آلمانی قرارداد دارد است، اما قهرمانان فعلی بوندسلیگا مایل هستند تا بر سر قرارداد جدیدی به توافق برسند و تا مشتریان او را دور کند.

با وجود اینکه اوایل روز پایانی نقل و انتقالات اعلام شده بود که بنفیکا، پیشنهاد وستهام را برای داروین نونز پذیرفته است، اسکای اسپورت اکنون ادعا می‌کند که پیشنهاد چکش‌ها برای مهاجم بنفیکا رد شده است.

به گزارش ایل ماتینو، اورتون در نقل و انتقالات زمستانی ۲ بار تلاش کرد که ویکتور اوسیمن و کالیدو کولیبابی را از ناپولی به خدمت بگیرد، اما هر ۲ بار ناکام ماندند.

منچستر سیتی جولیان آلوارز را از ریورپلات آرژانتین به خدمت گرفت.

رنگنیک با جدایی قرضی جسی لینگارد هافبک منچستریونایتد موافقت کرد. به گزارش اتلتیک، در آخرین روز مقرر نیوکاسل و وستهام هر دو برای خرید هافبک ۲۹ ساله منچستریونایتد پیشنهاد داده اند. باید دید او برای ۶ ماه آینده کدام باشگاه را انتخاب می‌کند.

فوتبال اروپا

به گزارش GOAL، فرانک ریبری به فسخ زودهنگام قرارداد خود با تیم سالرنیتانا و بازنشستگی از فوتبال فکر می‌کند. این بازیکن ۳۸ ساله تابستان گذشته به تیم ایتالیایی پیوست و ۱۲ بار در این فصل در سری آ به میدان رفت، اما ۱۰ بازی دیگر را نیز به دلیل مصدومیت و مثبت شدن تست کووید-۱۹ از دست داده است.

به گزارش تایمز، ناتانیل فیلیپس مدافع ۲۴ ساله لیورپول به به صورت قرضی تا پایان فصل به بورنموث پیوست.

شالکه دونگ گیونگ لی ستاره اولسان هیوندای را با قرارداد قرضی تا پایان فصل و گزینه خرید قطعی به خدمت گرفت.

به گزارش تلگراف، اورتون به دنبال انتقال قرضی لوکا یوویچ مهاجم رئال مادرید است. تافی‌ها قبلاً قرارداد‌های قرضی با انور الغازی از استون ویلا و دونی فن د بیک از منچستریونایتد بسته اند. یوویچ از زمان پیوستن به رئال مادرید از اینتراخت فرانکفورت با ۶۰ میلیون یورو در سال ۲۰۱۹، در ۴۷ بازی تنها سه گل به ثمر رسانده است.

به گزارش گل، آرون رمزی، هافبک یوونتوس بر سر انتقال به رنجرز گلاسکو توافق کرده است. رمزی پس از جدایی از آرسنال در تابستان ۲۰۱۹، به صورت آزاد به یووه پیوست سه سال آخر دوران حرفه‌ای خود را در تورین گذرانده است.

فوتبال اروپا

طبق گزارش ۹۰min، آرسنال آماده است تا به نیکلاس پپه اجازه دهد این باشگاه را ترک کند. این بازیکن سال ۲۰۱۹ با مبلغ ۷۲ میلیون پوندی از لیل به آرسنال پیوست.

به گزارش Tuttomercatoweb، پیشنهاد تاتنهام برای فرانک کسیه، هافبک میلان رد شد. اسپرز ۳ میلیون یورو برای او که وارد ۶ ماه آخر قراردادش شده است، پیشنهاد داده بود.

برنلی امضای قرارداد با ووت وگهورست مهاجم هلندی ولفسبورگ را تایید کرد. هزینه این انتقال حدود ۱۵ میلیون یورو خواهد بود.

گفته می‌شد پاری سن ژرمن برای جذب  عثمان دمبله به توافق رسیده است، اما AS گزارش می‌دهد که بارسلونا آنخل دی ماریا را به عنوان بخشی از قرارداد مهاجم ملی پوش فرانسوی خود می‌خواهد. این در حالی است که شیرا خبرنگار ایتالیایی گفت:عثمان دمبله نمی‌خواهد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از بارسا برود. او در تابستان به عنوان بازیکن آزاد بارسا را ترک خواهد کرد.

فوتبال اروپا

طبق گزارش The Mirror، آرسنال آخرین تلاش خود را برای جذب آلوارو موراتا، مهاجم ملی پوش اسپانیایی انجام داد.ستاره سابق چلسی که در حال حاضر به صورت قرضی در یوونتوس حضور دارد، ممکن است پس از ورود دوشان ولاوویچ قرارداد خود را در تورین زودتر از موعد مقرر به پایان برساند.

به گزارش سان، برنلی به رقابت برای جذب دیووک اوریگی، مهاجم لیورپول پیوست. آتالانتا و فیورنتینا نیز به این بازیکن ۲۶ ساله که وارد ۶ ماه پایانی قراردادش شده است، علاقمند هستند.

ریمس پیشنهاد نیوکاسل را برای هوگو اکیتکه، مهاجم فرانسوی پذیرفت. این بازیکن ۱۹ ساله مورد توجه پاری سن ژرمن و وستهام نیز قرار گرفته بود.

دنیس زکریا هافبک مونشن گلادباخ که برای شرکت در تست پزشکی باشگاه یوونتوس به تورین سفر کرده بود با قراردادی ۴.۵ ساله به یوونتوس پیوست. یوونتوس برای خرید او از مبلغ ۵ میلیون یورو همراه با ۳ میلیون یورو پاداش می‌پردازد. این دومین خرید بانوی پیر پس از ولاهوویچ در نقل و انتقالات زمستانی است.

کریستین اریکسن، بازیکن سابق اینتر، با عقد قراردادی تا پایان فصل جاری به برنتفورد پیوست. اریکسن در ماه دسامبر با توافقی مشترک قراردادش را با اینتر فسخ کرده و از این تیم جدا شده بود و از آن زمان به دنبال باشگاه جدیدی بود به این ترتیب ستاره سابق تاتنهام به لیگ برتر بازگشت.

فوتبال اروپا

به گزارش تلگراف، کندی هافبک چلسی مورد توجه لیدز یونایتد است. این بازیکن ۲۵ ساله نیمه اول فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ را به صورت قرضی در فلامنگو سپری کرد، اما آبی‌ها او را زودتر از موعد بازگرداندند.

به گزارش تالک اسپورت، جیوانی لو سلسو، هافبک تاتنهام  به صورت قرضی به ویارئال پیوست و برایان گیل مهاجم اسپانیایی اسپرز نیز به طور قرضی راهی والنسیا شد.

دژان کولوسفسکی و رودریگو بنتانکور دو بازیکن تیم یوونتوس، به تاتنهام پیوستند. کولوسفسکی هافبک ۲۱ ساله سوئدی با قراردادی قرضی ۱۸ ماهه با امکان خرید به لندنی‌ها پیوست و بنتانکور ۲۴ ساله اروگوئه‌ای تا سال ۲۰۲۶ با تاتنهام هاتسپر قرارداد امضاء کرد.

به گزارش Calciomercato، رناتو سانچز هافبک پرتغالی لیل انتقال به میلان را رد کرد. ۲ باشگاه برسر مبلغی در حدود ۲۵ میلیون یورو با هم به توافق رسیدند، اما سانچز انتقال به سن سیرو را رد کرد.

پس از توافق بین منچستریونایتد و بوردو، برای انتقال فیل جونز از انگلیس به فرانسه، این بازیکن تصمیم گرفت این انتقال را رد کند.