سرمربی تیم فوتبال پاراگ گفت: انگیزه بازیکنان خیلی بالاست، اما ای‌کاش برنامه مسابقات جام حذفی را زودتر به ما اعلام می‌کردند.

به گزارش مرورنیوز، اسد توکلی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل بادران گفت: من امسال به این تیم آمده‌ام. تیم ما، یک تیم جوان است و در لیگ دسته سوم بازی می‌کند.

وی ادامه داد: می‌دانید که بازیکنان کمی از حضور در لیگ دسته سوم استقبال می‌کنند. ما مجبوریم با این شرایط کار کنیم. تقریباً از یک‌ماه و نیم گذشته کارمان را شروع کردیم و توانستیم تیم خوبی را جمع و جور کنیم. میانگین سنی تیم ما 23 سال است و تیم خوبی داریم. امیدوارم در لیگ دسته سوم موفق باشیم. در عین حال باید از آقای کیوان، مدیرعامل باشگاه هم تشکر کنم. به‌هر حال خیلی خوشحالم در خدمت تیم پاراگ هستم.

توکلی در مورد بازی تیمش برابر بادران در مرحله سوم جام حذفی گفت: ما یک شرایط خیلی خاصی داریم. انگیزه بازیکنان خیلی بالاست، اما ای‌کاش برنامه مسابقات جام حذفی را زودتر به ما اعلام می‌کردند. اگر می‌دانستیم بازی‌ها تا این حد فشرده است، انصراف می‌دادیم، چون برای‌مان لیگ مهم‌تر است. با این حال، بادران را آنالیز کرده‌ایم و از این تیم شناخت داریم. این دیدار نیز برای‌مان یک بازی تدارکاتی است. من یک تیم جوان دارم، چند بازیکن باتجربه از لیگ دو را هم در اختیار داریم و مقابل بادران برای تجربه‌اندوزی به میدان می‌رویم. بادران هم تیم خوبی است و مربی بسیار خوبی دارد.

وی در پایان تصریح کرد: ما تیم ماکران، قهرمان مازندران را شکست دادیم و در ضربات پنالتی به برد رسیدیم تا به مرحله سوم جام حذفی برسیم.