مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در نشست خبری که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد، گفت: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی میرات دار پروژه های ناتمام زیادی است که سعی داریم برحسب اولویت ها به اتمام برسانیم.

به گزارش مرور نیوز، علیرضا عاصم یوسفی در نشست خبری که امروز شنبه ۱۶ بهمن در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: چهل و ۳ سال است که از تولد انقلاب سپری می شود و باید طی این سالها شاهد بلوغ و باروری این درخت شکوهمند باشیم. دولت خدمتگزار و بالطبع آن وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی عزم و اراده خود را به کار بستند تا مسئولیت ها به نقطه شکوفایی تبدیل شود.

وی گفت: ۲۱۱ پروژه ملی و استانی آماده افتتاح است که شامل ۵۹ پروژه شهری و ۱۵۲ روستایی، ۳۴ سالن ورزشی، ۱۲ زمین فوتبال چمن مصنوعی بزرگ، ۱۴۰ زمین مینی فوتبال، ۵ استخر سرپوشیده، ۱۸ اماکن ورزشی، ۲۰۱ فضای روزباز و... است که در مجموع ۲۲۶ پروژه با اعتبار ۶۲۲ میلیارد تومان به اماکن و چرخه ورزش اضافه خواهد شد که تا پایان سال جاری به ۶۲۱ پروژه خواهد رسید.

عاصم یوسفی درباره بدهی فدراسیون‌ها به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی خاطرنشان کرد: بدهی فدراسیون ها طی سالهای گذشته انباشته شده و به ۱۱۰ میلیارد تومان تا به امروز رسیده است. شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی یک شرکت کاملا دولتی و تحت نظارت دستگاه های نظارتی مثل دیوان محاسبات و سازمان بازرسی است و باید پاسخگوی بدهی خود از فدراسیون ها، جامعه ورزش و بهره برداران و پیمانکاران باشد، این که فدراسیون ها بدهی دارند و پرداخت نمی کنند باید بگویم که همه از یک خانواده هستیم‌. تعیین و تکلیف این ارقام به نفع شرکت توسعه و فدراسیونهاست.

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی همچنین در خصوص بدهی دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: این دو تیم متعلق به وزارت ورزش و جوانان است و طی سال جاری یا سال آینده بدهی های این دو باشگاه پرداخت می شود.