گل‌محمدی درباره استعفای خود از پرسپولیس و بازگشتش به این تیم هم گفت: شرایطی که اعلام کرده بودم، فقط زمین تمرین را قرارداد بستند که آن را هم هنوز تحویل نگرفته‌ایم. هنوز مشکلات ما حل نشده است. لیست ۱۲ نفره‌ای به باشگاه داده‌ام و اگر دو بازیکن را هم جذب می‌کردند من راضی بودم اما حتی تا ۱۰ درصد مذاکره هم پیش‌روی نکرده‌اند.

به گزارش مرور نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان دیدار سوپرجام فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۱۵ فردا (دوشنبه) در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی به مصاف فولاد خوزستان می‌رود. یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: خوشحالیم که در شهر سیرجان هستیم. از همه هواداران تشکر می‌کنیم که ما را مورد لطف خود قرار دادند. سوپرجام در ظاهر یک بازی است اما این چکیده‌ای از لیگ و جام حذفی است. یعنی حاصل زحمات یک سال تیم قهرمان لیگ و جام حذفی است. زحمات زیادی کشیده شده تا به این مرحله برسیم و دو تیم این  بازی را  انجام بدهند. تلاش زیادی انجام شده، عرق‌های زیادی ریخته شده و خون دل‌های زیادی خورده شده تا دو تیم به این مرحله برسند و بتوانند در سوپرجام برابر هم قرار بگیرند. امیدوارم برابر تیم خوب فولاد بازی خوبی انجام دهیم. فولاد همیشه تیمی قابل احترامی بوده و امسال با حضور آقای نکونام وضعیت این تیم بهتر شده است. شخصا به سبک مربی‌گری جواد نکونام علاقه دارم و مطمئنم می‌تواند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. فولاد تشکیلات خوبی دارد و در نیم فصل به خوبی توانست  خود را تقویت کند و ۵ بازیکن خوب بگیرد.

وی افزود: ما با توجه به اتفاقاتی که رخ داد و مشکلاتی که داشتیم کار را شروع کردیم. یک بازی تدارکاتی برابر پیکان انجام دادیم و برای بازی فردا هم چند بازیکن مصدوم داریم اما همه انگیزه زیادی دارند تا بتوانند بازی فردا را ببرند و سوپرجام را کسب کنند. امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم. باید از هواداران هم تشکر کنم که من را مورد حمایت خود قرار دادند و واقعا شرمنده هستم. امیدوارم که بتوانم تلاش بیشتری داشته باشم. این حمایت‌ها مسئولیت من را بیشتر می‌کند و باید بیشتر کار کنیم. امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم و از شرمندگی آنها دربیاییم.

او همچنین درباره زمان برگزاری این دیدار و فاصله آن با بازی‌های تیم ملی هم گفت: فرصت داشتیم اما یکی از بازیکنان ما در تیم ملی بازی نکرد و سرلک هم مصدوم بازگشت. ما فقط توانستیم وحید امیری را ریکاوری کنیم و فرشاد فرجی و مهدی ترابی هم بازی نکردند و از شرایط دور بودند اما بازی تدارکاتی برابر پیکان به  ما کمک کرد. در هر صورت هر رفت  و آمدی باعث بی نظمی می‌شود و شرایط برای تمرینات گروهی سخت می‌شود. خیلی از روزها را بدون بازیکنان ملی پوش بودیم. امیدوارم با آمادگی کامل وارد مسابقه بشویم. همه بازیکنان ما انگیزه بالایی دارند. ما نسبت به  این موضوع امیدوار هستیم.

وی درباره بازی در شهر سیرجان هم گفت: بهترین شهری که می‌شد انتخاب کرد، همین سیرجان است. این شهر زیرساخت‌های خوب و ورزشگاه زیبایی دارد و بهترین انتخاب است. برای تیم داوری هم که آخرین بازی خود را قضاوت می‌کنند آروزی سلامتی دارم. این تیم زحمات زیادی کشیده است و از آنها تشکر می‌کنیم.

گل‌محمدی درباره استعفای خود از پرسپولیس و بازگشتش به این  تیم هم گفت: شرایطی که اعلام کرده بودم، فقط زمین تمرین را قرارداد بستند که آن را هم هنوز تحویل نگرفته‌ایم. هنوز مشکلات ما حل نشده است. لیست ۱۲ نفره‌ای به باشگاه داده‌ام و اگر دو بازیکن را هم جذب می‌کردند من راضی بودم اما حتی تا ۱۰ درصد مذاکره هم پیش‌روی نکرده‌اند. بازیکنان مد نظرمان را هم با این شرایط نمی‌توانیم جذب کنیم و مجبور هستیم از روی فیلم بازیکن ببینیم که کار سختی است چون هیچ تضمینی  وجود ندارد که این بازیکنان خوب باشند. تا حالا روی فیلم بازیکنی نگرفته‌ام اما متاسفانه انگار باید این اتفاق رخ بدهد. ما فرصت زیادی نداریم و مشکلات به خاطر نبود پول  در باشگاه است. امیدوارم از جایی تامین شود چون ما به تقویت احتیاج داریم و باید حداقل جای بازیکنی مثل آل‌کثیر را پر کنیم اما با این شرایط باید دنبال بازیکنان خارجی باشیم که مثل هندوانه در بسته هستند و نمی‌دانیم کیفیت خوب دارند یا خیر. در هر صورت با این شرایط مجبور هستیم ادامه بدهیم. باید بهتر تمرین کنیم و قوی‌تر کار را دنبال کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم در پایان موفق بشویم.

او درباره وضعیت عیسی آل‌کثیر هم گفت: درباره این موضوع بعدا  صحبت می‌کنیم. باید با او صحبت کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا تیمش را شانس قهرمانی می‌داند یا خیرهم گفت: همیشه پرسپولیس برای برنده و قهرمان شدن می‌جنگد. در نهایت تقدیر است که نشان می‌دهد چه اتفاقی رخ می‌دهد. ما برای قهرمان  شدن، با همه وجود می‌جنگیم.