رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد.

به گزارش مرور نیوز، رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (سه شنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد.

در دیدار مهم بامداد امروز، فینیکس سانز و شیکاگوبولز به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم فینیکس با درخشش دوین بوکر موفق شد تیم شیکاگوبولز را از پیش رو بر دارد. فینیکس در این دیدار با نتیجه ۱۲۷ بر ۱۲۴ پیروز میدان شد تا چهل و سومین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد. فینیکس با پیروزی در این دیدار با ۴۳ پیروزی و ۱۰ شکست هم چنان صدرنشین کنفرانس غرب است. شیکاگوبولز هم در این دیدار بیست و یکمین شکست خود را تجربه کرد و با ۳۳ پیروزی و ۲۱ شکست در رده سوم جدول کنفرانس شرق قرار دارد.

در این دیدار دوین بوکر از فینیکس با کسب ۳۸ امتیاز، ۴ ریباند و ۵ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم دمار دروزان از شیکاگوبولز با کسب ۳۸ امتیاز، ۵ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر دیدار بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا، تیم‌های گلدن استیت واریرز و اوکلاهما سیتی تاندر مقابل هم قرار گرفتند. در این دیدار تیم گلدن استیت با درخشش استفان کری توانست با نتیجه ۱۱۰ بر ۹۸ اوکلاهما را شکست دهد و چهل و یکمین پیروزی خود در لیگ بسکتبال NBA را به ثبت برساند. گلدن استیت در حال حاضر با ۴۱ پیروزی و ۱۳ شکست به رده دوم کنفرانس غرب ایستاده است. اوکلاهما هم در این دیدار سی و ششمین شکست خود را تجربه کرد و با ۱۷ پیروزی و ۳۶ شکست در رده چهاردهم کنفرانس غرب جای دارد.

در این دیدار استفان کری از گلدن استیت با کسب ۱۸ امتیاز، ۹ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم لوگوئنتز دورت از اوکلاهما سیتی تاندر با کسب ۲۶ امتیاز، ۴ ریباند و یک پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

تورنتورپترز ۱۱۶ – ۱۰۱ شارلوت هورنتس

میامی هیت ۱۲۱ – ۱۰۰ واشنگتن ویزاردز

فینیکس سانز ۱۲۷ – ۱۲۴ شیکاگوبولز

گلدن استیت واریرز ۱۱۰ – ۹۸ اوکلاهما سیتی تاندر

نیویورک نیکس ۱۰۴ – ۱۱۳ یوتاجاز