رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ۱۱ دیدار پیگیری شد.

به گزارش مرور نیوز، رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (یک‌شنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۱۱ دیدار پیگیری شد.

در دیدار مهم بامداد امروز، فیلادلفیا و کلیولندکاوالیرز به مصاف هم رفتند. در این بازی تیم فیلادلفیا با درخشش جوئل امبید موفق شد کلیولند کاوالیرز را با نتیجه ۱۰۳ بر ۹۳ شکست دهد و سی و چهارمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد. فیلادلفیا با پیروزی در این دیدار با ۳۴ پیروزی و ۲۲ شکست در رده پنجم جدول کنفرانس شرق قرار دارد. کلیوبندکاوالیرز علی رغم بیست و دومین شکست خود با ۳۵ پیروزی و ۲۲ شکست در رده سوم جدول کنفرانس شرق باقی ماند.

 جوئل امبید از فیلادلفیا با کسب ۴۰ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل (تریپل دبل) کرد و بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل هم داریوش گارلند از کلیولند کاوالیرز با کسب ۲۷ امتیاز، ۴ ریباند و یک پاس منجر به گل، بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر دیدار بامداد امروز، گلدن استیت واریرز و لس آنجلس لیکرز به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم گلدن استیت با درخشش کلای تامپسون موفق شد لیکرز را با نتیجه ۱۱۷ بر ۱۱۵ شکست دهد و چهل و دومین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد. گلدن استیت با پیروزی در این دیدار با ۴۲ پیروزی و ۱۵ شکست در رده دوم کنفرانس غرب قرار گرفته است. لس آنجلس لیکرز هم در این دیدار سی و یکمین شکست خود را تجربه کرد و با ۲۶ پیروزی و ۳۱ شکست در رده نهم جدول کنفرانس غرب ایستاد. در این دیدار لبران جیمز با ۲۶ امتیازی که مقابل گلدن استیت بدست آورد، با عبور از کریم عبدالجبار به امتیاز آورترین بازیکن تاریخ NBA در مجموعِ بازی های فصل عادی و پلی آف تبدیل شد.

در این دیدار کلای تامپسون از گلدن استیت با کسب ۳۳ امتیاز و ۵ ریباند بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم لبران جیمز از لیکرز با کسب ۲۶ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۸ پاس منجر به گل (دابل دبل) داشت. او بهترین بازیکن تیمش بود، اما نتوانست مانع شکست یارانش برابر گلدن استیت شود.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

نیویورک نیکس ۱۰۳ – ۱۱۲ پورتلند تریل بلیزرز

ممفیس گریزلیز ۱۲۵ – ۱۱۸ شارلوت هورنتس

ساکرامنتوکینگز ۱۲۳ – ۱۱۰ واشنگتن ویزاردز

سن آنتونیو اسپرز ۱۲۴ – ۱۱۴ نیواورلند پلیکانز

کلیولندکاوالیرز ۹۳ – ۱۰۳ فیلادلفیا

دنور ناگتس ۱۱۰ – ۱۰۹ تورنتو رپترز

بروکلین نتس ۱۱۱ – ۱۱۵ میامی هیت

اوکلاهما سیتی تاندر ۱۰۱ – ۱۰۶ شیکاگوبولز

لس آنجلس کلیپرز ۹۹ – ۹۷ دالاس ماوریکس

لس آنجلس لیکرز ۱۱۵ – ۱۱۷ گلدن استیت واریرز

اورلند مجیک ۱۰۵ – ۱۳۲ فینیکس سانز