باشگاه پرسپولیس توانست مجوز بازی(ITC) رامین رضاییان را دریافت کند.

به گزارش مرور نیوز، رامین رضاییان که بعد از کش و قوس‌های فراوان  شب گذشته با باشگاه پرسپولیس قرارداد منعقد کرد، او صبح امروز وارد تهران شد و مدیران باشگاه درخواست صدور مجوز بازی این بازیکن را کردند و در نهایت خیلی سریع ITC این بازیکن صادر شد.  

رضاییان قرار است بعد از گذراندن  تست‌های پزشکی از فردا با صلاحدید کادر فنی در تمرینات سرخپوشان شرکت کند و در ادامه لیگ برتر فوتبال برای پرسپولیسی‌ها بازی کند.  

رضاییان: هدفم تنها شاد کردن دل هواداران پرسپولیس بود

رامین رضاییان بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم از اینکه در این مقطع توانستم دل هواداران را شاد کنم. فکر کنم، همینکه توانستم دل هواداران را شاد کنم و این قرارداد بسته شود، خیلی چیز‌ها ثابت شد

 رضاییان با باشگاه الدحیل قرارداد داشت  و مسئولان  باشگاه پرسپولیس چندین جلسه با مدیران باشگاه قطری انجام دادند، آن ها در نهایت موفق شدند با پرداخت مبلغی رضایت نامه این بازیکن را بگیرند و او را برای نیم فصل دوم جذب کنند.  

رضاییان فصل گذشته به صورت قرضی در باشگاه السیلیه قطر بازی می‌کرد. او در ۲۴ بازی توانست ۵ گل به ثمر برساند. رامین بعد از فسخ قرارداد با باشگاه الدحیل تا پایان نیم فصل دوم به پرسپولیس پیوست.   این بازیکن در پست وینگر راست بازی می‌کند و جانشین مهدی شیری در باشگاه پرسپولیس شده است.  

رامین رضاییان پس از پیوستن به پرسپولیس، با حضور در ایفمارک تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشت.

رضاییان وارد تهران شد

رامین رضاییان بازیکن سابق تیم فوتبال الدحیل که شب گذشته مدیربرنامه‌های او با پرسپولیس قرارداد امضا کرد وارد تهران شد.