رئیس فدراسیون کشتی گفت: دوپینگ خط قرمز ما محسوب می‌شود. برای مبارزه با این معضل جدی در ورزش، نیازمند همکاری و حمایت ویژه فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مبارزه با دوپینگ ایران و حضور نمایندگان آنها در تمامی مسابقات کشتی هستیم.

به گزارش مرور نیوز، غلامرضا نوروزی در این دیدار با اشاره به افتخارآفرینی‌های ورزش کشتی برای کشورمان در دهه‌های اخیر، خاطرنشان کرد: در تمام سال‌های اخیر فدراسیون پزشکی ورزشی تلاش داشته بهترین و شایسته‌ترین خدمات را به قهرمانان المپیکی رشته‌های مختلف ارائه نماید و به خوبی نقش پشتیبان را در افتخارآفرینی این عزیزان ارائه نموده است و این مهم را وظیفه خود می‌دانیم.

وی تصریح کرد: قطعاً این حمایت‌ها و خدمات با قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت بویژه اینکه بازی‌های آسیایی را در پیش داریم و برای این مهم ویژه برنامه‌های آماده سازی پزشکی برای کاروان اعزامی را آغاز خواهیم کرد.

علیرضا دبیر نیز ضمن قدردانی از حمایت، تعامل و همراهی فدراسیون پزشکی ورزشی ابراز امیدواری کرد تا تعامل دو فدراسیون در زمینه‌های کاری مشترک با توجه به حضور تیم‌های ایران در بازی‌های آسیایی چین و رقابت‌های نروژ افزایش یابد.

وی ادامه داد: دوپینگ خط قرمز ما محسوب می‌شود. برای مبارزه با این معضل جدی در ورزش، نیازمند همکاری و حمایت ویژه فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مبارزه با دوپینگ ایران و حضور نمایندگان آنها در تمامی مسابقات کشتی هستیم.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به راه اندازی مرکز مجهز فیزیوتراپی و خرید دستگاه‌های مدرن، خاطرنشان کرد: روی حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی برای اعزام پزشک و متخصصان فیزیوتراپی برای تمرینات تیم‌های ملی کشتی حساب باز کرده ایم.

در این جلسه همچنین در مورد اعزام پزشکان و دریافت مجوزهای لازم برای برگزاری مسابقات کشتی نیز بحث و تبادل نظر شد.

تورج ملک محمدی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی نیز در این دیدار حضور داشت.