رئیس جدید فدراسیون بسکتبال گفت: خودم بازیکن و رئیس هیات بودم و کاملا با مشکلات هیات‌ها آشنا هستم و برنامه قوی و منسجم در این زمینه داریم.

به گزارش مرور نیوز، جواد داوری پس از انتخابش به عنوان رئیس جدید فدراسیون بسکتبال صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

از اعتماد اعضای مجمع تشکر می‌کنم، ما برنامه‌های توسعه‌ای داریم و برای دوستان هم ارائه دادیم. به نظر من ۴ سال فرصت کمی است و باید برنامه ریزی بلند مدت کنیم.

خودم بازیکن و رئیس هیات بودم و کاملا با مشکلات هیات‌ها آشنا هستم و برنامه قوی و منسجم در این زمینه داریم.

تیم ملی جای کار بسیار دارد و باید در استعدادیابی کار کنیم. بحث بانوان هم که به تازگی شکل گرفته برنامه خیلی خوبی داریم تا بهترین اتفاقات رقم بخورد.

سه بار تعویق انتخابات، انرژی زیادی برد و بسکتبال را به سمت حاشیه و سر درگمی کشاند، هرچند عسگریان سرپرست فدراسیون هم خوب کار کرد و امیدوارم در ادامه کار هم بتوانیم از او استفاده کنیم.

هر اقدامی باشد انجام می‌دهیم، چون بازی‌های حساسی داریم. از دوستان فنی کمک می‌گیریم و در مورد تیم ملی جلسه تشکیل می‌دهیم و کادر تقویت خواهد شد.

حتما تلاش می‌کنم در این ۴ سال یک کاری را انجام دهیم. سالن آزادی برای بسکتبال ما کوچک است و باید گام بلندی برای این کار برداریم. برای کمپ اختصاصی تیم‌های ملی هم برنامه داریم.

در مورد اینکه گفته می‌شود نیمه شب رای‌های طباطبایی به سود من آمده باید بگویم اطلاعی ندارم و رای‌ها مخفی بود. نفرات مختار هستند که به هرکسی دوست دارند رای بدهند و دیگر نامزد‌ها هم دوستان خودمان هستند.

گمانه زنی‌هایی شده، اما هنوز برای پست دبیری فدراسیون بسکتبال تصمیم نگرفته‌ایم. از کمیته و وزارت هم درخواست کمک داریم که بانوان ما در بازی‌های آسیایی شرکت کنند.