سرپرست تیم ملی والیبال از آغاز اردوی ملی پوشان کشورمان از ۱۶ فروردین سال آینده خبر داد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از فدراسیون والیبال، درپی نشست امیر خوش خبر و بهروز عطایی سرپرست و سرمربی تیم ملی والیبال ایران با داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال برنامه‌های تیم ملی والیبال برای سال آینده مصوب شد.

به گفته خوش خبر، با توجه به برنامه‌هایی که بهروز عطایی برای آمادگی هر چه بیشتر تیم ملی در سال پر ترافیک والیبال ایران در نظر گرفته‌اند، مقرر شد اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی پس از پایان لیگ برتر والیبال مردان از سوی سایت فدراسیون اعلام شود.

همچنین بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی که در لیگ مشغول بازی هستند، باید پس از استراحت کافی در ایام نوروز، از ۱۶ فروردین با حضور در کمپ تیم‌های ملی والیبال در فدراسیون خود را به کادرفنی معرفی کنند.

سرپرست تیم ملی والیبال با اشاره به تابستان پرکار ۱۴۰۱ برای والیبال ایران، گفت: با توجه به این‌که سالی بسیار سخت پیش‌رو داریم، مقرر شد افرادی که ۱۶ فروردین به هر دلیلی در تمرینات حاضر نشوند، از اردوی تیم ملی کنار گذاشته شوند.

وی ادامه داد: البته به جز بازیکنانی که از ابتدای سال در لیگ‌های اروپایی بازی کردند و با تیم‌های باشگاهی خود قرارداد دارند که آن‌ها باید پس از پایان مسابقات باشگاه‌های خود با هماهنگی کادر فنی تیم ملی بلافاصله در اردو‌های تیم ملی حاضر شوند.

تیم ملی والیبال مردان ایران سال آینده در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲، رقابت‌های قهرمانی مردان جهان، بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین شرکت می‌کند.