استعدادیابانی از چند تیم انگلیسی و اسپانیایی برای تماشای عملکرد مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو راهی پرتغال شدند.

به گزارش مرور نیوز بر اساس گزارش سایت اسپورتس مول انگلیس و به نقل از نشریه ابولا، تیم‌های منچستریونایتد، لسترسیتی و اتلتیکومادرید برای تماشای بازی  مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو مقابل پاسوس دی فریرا راهی پرتغال شدند.

این رسانه انگلیسی نوشت، بسیاری از باشگاه‌های برتر فوتبال اروپا در حال حاضر برنامه ریزی‌هایی را پیش از بازگشایی پنجره نقل و انتقالات تابستانی انجام می‌دهند و جای تعجب نیست که بازیکنان پورتو هدف قرار بگیرند.

غول‌های پرتغالی در این فصل در لیگ برتر شکست نخورده اند و در ۲۱ بازی از ۲۵ بازی خود پیروز شده اند و با ۶ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، در صدر جدول رده بندی قرار دارند.

A Bola می‌گوید پس از تلاش لیورپول برای جذب لوئیز دیاز در ژانویه، دیگر بازیکنان کلیدی این تیم هم مورد توجه قرار گرفته‌اند.

مهدی طارمی با تاثیر گذاری در ۲۴ گل تیمش در همین تعداد بازی در لیگ برتر، شاید جزو بازیکنانی باشد که عملکردش مورد ارزیابی قرار گرفته است.گفته می‌شود لسترسیتی و اتلتیکو مادرید نیز نمایندگانی در ورزشگاه کاپیتال دو موول داشته اند.

دو تیم پورتو پاسوس ده فریرا در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پرتغال به مصاف هم رفتند. در این مسابقه که  با برتری ۴-۲ پورتو به پایان رسید، مهدی طارمی دو پاس گل داد  و یک گل زد.