بازی نمادین بین تیم کودکان توانا (کودکان آینده ساز) با تیم پیشکسوتان تیم ملی و باشگاه استقلال و پرسپولیس و هنرمندان برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز، تیم کودکان توانا (کودکان آینده ساز) در یک بازی نمادین که به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 تهران برگزار شد، با تیم پیشکسوتان تیم ملی و باشگاه های استقلال، پرسپولیس و هنرمندان رقابت کرد.

روح اله حدادی معاون اجتماعی و فرهنگی و مشاور شهردار منطقه در خصوص برگزاری این بازی گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه و استقبال از بهار دیدار نمادینی بین ستاره های سالهای نچندان دور فوتبال ایران و هنرمندان با تیم کودکان کار (توانا)در زمین چمن مصنوعی محله مرادآباد برگزار شد که هدف از برگزاری این مسابقه تقویت روحیه همکاری، رقابت سازنده، تحمل شکست و پایبندی به مقررات و همچنین ایجاد نشاط و آماده سازی کودکان کار برای سایر فعالیتها است.

او تاکید کرد : این‌گونه فعالیت‌ها، می‌تواند تاثیر بسزایی در آینده این عزیزان داشته باشد چرا که معتقدم، تغییر رویکرد و نگاه ویژه به کودکان کار ضروری است؛ در ورزش است که کودکان کار جمعی، دوستی، صمیمیت در عین رقابت، احترام به مقررات و به بزرگترها و رفتار زندگی را می آموزند. اگر می خواهیم که جامعه کودکان از شادی، نشاط و مهارت روان شناختی برخوردار بوده و کار تیمی و نظم را تمرین کند، باید به ورزش توجه بیشتری داشت.

در این دیدار چهره های ملی شاخصی نظیر ابراهیم شکوری بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس و دبیر اسبق فدراسیون فوتبال ،کاظم برجلو بازیکن اسبق تیم سایپا، اشپتین آرفی بازیکن آلبانیایی تبار اسبق تیم پرسپولیس ،علی لهراسبی خواننده پاپ، سعید عزیزیان بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس و استقلال ، سید قاسم موسوی بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه پاس و شاهین؛ امین منوچهری بازیکن اسبق تیم استقلال، سامان آقا زمانی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، سید علی میر غفاری معاون اجرایی کمپ های تیم ملی و فدراسیون فوتبال، علی نوری داور بین‌المللی فوتبال، احمد محمدی، یعقوب وطنی پیشکسوت فوتبال و حدادی مشاور شهردار و معاون اجتماعی و فرهنگی حضور داشتند.