علیرضا دبیر می‌گوید درصورت برکناری از ریاست فدراسیون کشتی دست وزیر ورزش را می‌بوسد.

به گزارش مرور نیوز، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گفت: به وزیر ورزش گفتم خدا وکیلی من را بردار، دستت را هم می‌بوسم، من از خدایم است، من وظیفه دارم از کشتی دفاع کنم و حقش را بگیرم.

مجمع کمیته ملی المپیک روز سه‌شنبه (۱۷ اسفندماه) برگزار شد که پس از قرائت گزارش اقتصادی بازرس مجمع، اعتراض‌هایی از سوی علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی مطرح شد که با پاسخ هیئت اجرایی مواجه شد. اصرار دبیر بر مواضع خود موجب تنش لفظی با فضل‌الله باقرزاده و برخی از اعضای هیئت اجرایی شد.

دبیر با بیان اینکه قصد ندارد نامزد ریاست کمیته ملی المپیک شود، گفت: من همین‌جا بتوانم کار را جلو ببرم به وزارت و کمیته کمک می‌کنم، چون ۸۰ درصد کار آن‌ها هم همین است. من صبح به وزیر گفتم من را برداری دستت را می‌بوسم. من همین جا هستم و هیچ قصدی برای نامزد شدن را ندارم.

دبیر اعلام کرد از ۱۰ نمره به خودم ۳ می‌دهم، چون فقط ۳۰ درصد ظرفیت‌مان استفاده می‌شود. باور دارم اگر محیط آماده باشد پتانسیل کشتی خیلی بالاتر از این‌هاست. اگر در جلسات رگ گردنم بالا می‌زند به خاطر این است که مملکتم را دوست دارم. المپیک پاریس با فاصله اولویت ماست، بعد مسابقات جهانی ۲۰۲۳ که برای سهمیه هم است اولویت است و بعد از آن جهانی ۲۰۲۲ صربستان؛ بقیه هیچکدام اولویت اول ما نیست، غیر از آن اگر می‌خواهند بازی‌های آسیایی اولویت باشد باید کمک کنند.

اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در رقابت‌های سال ۲۰۲۲ هم اکنون در کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حال برگزاری است