فرنگی کار سنگین وزن ایران در المپیک توکیو می‌گوید برای رسیدن دوباره به دوبنده تیم ملی و اثبات شایستگی هایش با همه وجود تلاش خواهد کرد.

به گزارش مرور نیوز، امین میرزازاده فرنگی‌ کار وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشورمان درباره چرخه انتخابی تیم‌ملی گفت: اتفاق خوبی رخ داده این است که مسیر آغاز و پایان چرخه انتخابی مشخص شده و مطمئناً این چرخه تاکنون به خوبی اجرا شده و هر کسی شایستگی دوبنده ملی را داشته باشد به حقش خواهد رسید. من هم مثل سایر مدعیان با انگیزه و با تمام وجود برای رسیدن به هدفم تلاش خواهم کرد.

میرزازاده که مدال طلای امیدها، جوانان و نوجوانان جهان را در کارنامه دارد یکی از مدعیان سنگین وزن کشورمان است که روز‌های پر فراز و نشیبی را در سالجاری پشت سر گذاشت. او در آستانه اعزام به رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ درگیر بیماری کرونا شد و از رفتن به این مسابقات بازماند، اما کمی بعد راهی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳سال جهان شد و با وجود مصدومیت جدی از ناحیه مچ پا به عنوان قهرمانی رسید.

قهرمان بزرگسالان آسیا هم اکنون یکی از اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی سال ۲۰۲۲ است که قصد دارد با رسیدن دوباره به دوبنده تیم ملی راهی میادین مهم پیش رو شود.

نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا طی روز‌های ۱۵ تا ۲۶ اسفندماه سال‌جاری در خانه کشتی برگزار می‌شود که امیر قاسمی منجزی، علی اکبر یوسفی، امین میرزازاده و علیرضا حسنوند به عنوان مدعیان وزن ۱۳۰ کیلوگرم در این تمرینات حضور دارند.