سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال تیم خوبی است و برایم من قابل احترام بوده است و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم. کسب پیروزی اولین هدف پرسپولیس است.

به گزارش مرور نیوز، یحیی گل‌ محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از این دیدار دربی اظهار کرد: قبل از این که درباره بازی صحبت کنم از همه مردم می‌خواهم در روزهای آخر سال به فکر دیگران باشیم چون شرایط اقتصادی سخت است. امیدوارم که کارهای خیرمان را در این روزهای آخر سال از یاد نیریم و در نهایت شرایط پیش بیاید که همه در رفاه باشند.

او ادامه داد: داربی همیشه حساس بوده و برای مردم جذاب و با احساسات همراه بوده است. در داربی هر تیمی تمرکز خوبی داشته باشد می‌تواند موفق باشد. ما تمرینات خوبی داشتیم و سعی کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم و امیدواریم که با توجه انگیزه زیادی که داریم عملکرد خوبی داشته باشم. تیم ما بیش‌تر به پیروزی نیاز دارد اما این تلاش برای بردن باید با تمرکز کامل باشد. باید کنترل خوبی در بازی داشته باشیم. فکر می‌کنم بازی خوبی از هر دو تیم شاهد خواهیم بود. استقلال تیم خوبی است و برایم من قابل احترام بوده است و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم. کسب پیروزی اولین هدف پرسپولیس است.