سرمربی کره جنوبی گفت: ما به جام جهانی صعود کرده‌ایم اما هنوز کار تمام نشده و کارهای جدیدی باقی مانده است. می‌خواهیم خوب آماده بشویم و بازی خوبی انجام بدهیم.

به گزارش مرور نیوز، تمرینات تیم ملی فوتبال کره جنوبی برای دیدار با ایران و سپس امارات در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از امروز دوشنبه و با حضور ۱۵ بازیکن آغاز شد.

در پایان تمرین امروز، «پائولو بنتو» سرمربی کره جنوبی در نشست خبری با خبرنگاران حاضر شد و آخرین شرایط تیمش را تشریح کرد.

بنتو گفت: بازی با ایران بسیار مهم است. اگر در هر دو مسابقه پیروز شویم می‌توانیم در صدر جدول گروه قرار بگیریم. ما به جام جهانی صعود کرده‌ایم اما هنوز کار تمام نشده و کارهای جدیدی باقی مانده است. می‌خواهیم خوب آماده بشویم و بازی خوبی انجام بدهیم.

سرمربی کره جنوبی درباره فراز و نشیب «سون هیونگ مین» کاپیتان کره جنوبی در تیم تاتنهام و حضورش مقابل ایران و امارات تاکید کرد: یک بازیکن در طول فصل لحظات خوب و بد دارد. سون هیونگ مین بدون شک بازیکن بسیار مهمی برای ما است. او روز سه شنبه به کره می‌آید و زمان کافی برای تمرین ندارد اما می‌تواند به خوبی آماده بشود.

بنتو در خصوص استقبال زیاد هواداران کره برای بلیت فروشی دیدار با ایران و از کار افتادن سرور بلیت فروشی، یادآور شد: شنیدم که سرور از کار افتاده است. این خبر خوبی است. مهم این است که هواداران زیادی بیایند. ما به حمایت هواداران نیاز داریم.

سرمربی کره جنوبی همچنین به مثبت شدن تست کرونای دو ملی پوش این تیم و احتمال ابتلای سایر بازیکنان هم گفت: کنترل کرونا برایمان سخت است. این موضوعی است که باید به آن توجه کنیم. تست برخی از بازیکنان مثبت شد. بنابراین تغییراتی در لیست ایجاد کردیم. شرایط سختی است اما به بهترین شکل آماده می‌شویم.

بنتو در خصوص قرعه کشی جام جهانی هم گفت: شما نمی‌توانید از طریق قرعه کشی حریفان مورد نظر خود را انتخاب کنید. فقط باید در قرعه کشی باشید و ببینید چه اتفاقی می‌افتد. در حال حاضر دو بازی دیگر در مسابقات انتخابی جام جهانی باقی مانده است. ما باید این دو بازی را با بهترین نتیجه به پایان برسانیم و برنده بشویم.