رئیس کمیته ملی المپیک گفت: هندبال ما مسیر توسعه را در پیش گرفته و در آسیا و جهان می‌درخشد و آینده از آن هندبال خواهد بود.

به گزارش مرور نیوز، سید رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در محل مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا ضمن تماشای دیدار تیم‌های ملی ایران و عمان، اظهار کرد: در ایام نوروز مجموعه آقای پاکدل در هندبال و همکارانش تلاش زیادی کردند. در مجموع هندبال ما مسیر توسعه را در پیش گرفته و در آسیا و جهان می‌درخشد و آینده از آن هندبال خواهد بود.

وی در خصوص حمایت از اعزام‌های هندبال در سال جاری نیز اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک با تمام‌توان در کنار هندبال هستند و البته آقای پاکدل علاوه بر حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از ظرفیت‌های ملی هم استفاده می‌کند و سال ۱۴۰۱ سال درخشش هندبال خواهد بود، شخصاً به آینده این رشته در کشور امیدوارم و مطمئن باشید آینده خوبی را نسل جوان هندبال رقم خواهند زد.

گفتنی است؛ هشتمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا و دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور ۶ تیم از دوم فروردین در تهران آغاز و تا هشتم فروردین ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.