فدراسیون فوتبال امارات با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون آسیا انصراف خود را از میزبانی رقابت‌های جام باشگاه‌ها اعلام کرد.

به گزارش مرور نیوز، فدراسیون فوتبال امارات با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون آسیا انصراف خود را از میزبانی رقابت‌های جام باشگاه‌ها اعلام کرد.

مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا بعد از ۲ سال تعطیلی به خاطر شیوع ویروس کرونا امسال قرار است برگزار شود. این رقابت‌ها ابتدا قرار بود در کشور امارات و در شهر ابوظبی برگزار شود، اما اماراتی‌ها به خاطر شرایط ویژه و به خصوص شیوع ویروس امیکرون از میزبانی این بازی‌ها انصراف داده و نامه کناره گیری خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردند. AFC هم بعد از بررسی مسائل انصراف امارات را از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تایید کرد و قرار است این رقابت ها در کشور دیگری برگزار شود.

از کشور‌های تایلند، ایران و ژاپن به عنوان گزینه‌هایی یاد می‌شوند که به دنبال گرفتن میزبانی رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا هستند. مسابقات جام باشگاه‌ها ابتدا قرار بود مرداد برگزار شود، اما به دلیل انصراف امارت از این رقابت‌ها به احتمال بسیار زیاد زمان برگزاری مسابقات هم دستخوش تغییر خواهد شد.

همچنین قرعه کشی رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا روز پنجشنبه ۲۵ فروردین در مالزی برگزار می‌شود. تیم فوتسال گیتی پسند قهرمان سال گذشته امسال نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا خواهد بود.