سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: هدف ما تلاش برای صعود از گروه است. فکر می‌کنم انگلیس شانس زیادی دارد و همچنین فکر می‌کنم ما با سایر رقبا شانس داریم. فکر می کنم بتوانیم با آنها برای صعود از گروه رقابت کنیم.

به گزارش مرور نیوز به نقل از HRT، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در صحبت هایی درباره گروه ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: گروه همیشه می تواند بهتر یا بدتر باشد. این گروه بد نیست، البته کمی غیرعادی است چون انگلیس، آمریکا و احتمالا ولز یا اسکاتلند روش تقریبا مشابهی بازی می کنند. البته اوکراین هم وجود دارد. در هر صورت فکر می کنم قرعه کشی خوب پیش رفت، گروه های سخت تری هم بودند.

ایران در روز نخست جام جهانی ۳۰ آبان به مصاف انگلیس خواهد رفت.

او در ادامه گفت: هدف ما تلاش برای صعود از گروه است. فکر می‌کنم انگلیس شانس زیادی دارد و همچنین فکر می‌کنم ما با سایر رقبا شانس داریم.  فکر می کنم بتوانیم با آنها برای صعود از گروه رقابت کنیم. ما قطعا بازیکنان خوب و پتانسیل زیادی در تیم داریم و می توانیم در گروه بجنگیم.

اسکوچیچ فوتبال عربی را به خوبی می شناسد و متقاعد شده است که جام جهانی بزرگی در انتظار قطر است.

او در پایان گفت:  من یکی دو ماه پیش در جام عرب در کشور قطر بودم. همه چیز استثنایی بود، من در همه استادیوم ها بودم. فکر می کنم از نظر سازماندهی، جام جهانی بزرگی خواهد بود.

سرمربی تیم ملی ایران در پایان درباره گروه کشورش کرواسی نیز گفت:‌ در کنار کرواسی، بلژیک شانس زیادی برای صعود دارد اما نباید مراکش را فراموش کنیم. من فکر می کنم کانادا نسبت به تیم های ذکر شده پایین تر است.