سخنگوی فدراسیون کشتی معتقد است علی رغم تلاش فدراسیون کشتی جهت مبارزه با معضل دوپینگ اما نادو همکاری لازم را انجام نمی‌دهد.

به گزارش مرور نیوز، محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون کشتی مدتهاست در راستای تحقق اهداف عالیه خود به جهت مبارزه با دوپینگ تمامی تلاش خود را کرده تا با هماهنگی و همکاری ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران (نادو) بتواند با این معضل جدی ورزش مبارزه کند، اما اتفاقات اخیر نشان داد در این خصوص از جانب نادو سهل انگاری شده است.

فدراسیون کشتی روز گذشته در نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان، اعتراض شدید خود را نسبت به عدم مسئولیت پذیری ستاد مبارزه با دوپینگ اعلام کرد و مدعی شد تا رفع نشدن مشکل مذکور، هیچ گونه همکاری با نادو نخواهد داشت.

امامی با بیان اینکه کشتی ایران در سالجاری میادین بزرگ و مهمی را پیش رو دارد اعلام کرد محمد بنا و پژمان درستکار به عنوان سرمربیان تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد باید به زودی بهترین نفرات خود را راهی رقابت‌های آسیایی و جهانی کنند، اما هم اکنون با توجه به عدم دریافت نتایج تست‌های دوپینگ با، اما و اگر‌های فراوانی همراه خواهند شد.

کشتی ایران در سال جدید مسابقات مهم، چون قهرمانی آسیا در مغولستان (اواخر فروردین ماه ۱۴۰۱)، رقابت‌های جهانی صربستان (۱۹ تا ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۱) و بازی‌های آسیایی چین (۳۰ شهریورماه تا ۲ مهرماه ۱۴۰۱) را پیش رو خواهد داشت.