برخی از ستاره‌های ورزشی قراردادهای نجومی با غول‌های مد جهان به امضا رسانده‌اند.

به گزارش مرور نیوز، قرارداد هفت رقمی جک گریلیش با گوچی دنیای ورزش را شوکه کرد اما بازیکن منچسترسیتی اولین ستاره ورزشی نیست که با یک غول مد به توافق رسیده است. مرد 100 میلیون پوندی منچسترسیتی پس از توافق برای یک قرارداد مدلینگ بزرگ با این برند لوکس ایتالیایی، به زودی تبدیل به مرد هفت چهره گوچی خواهد شد. گریلیش قرار است به سفیر رسمی غول های مد تبدیل شود که انتظار می رود یک معامله هفت رقمی برای کاپیتان سابق استون ویلا باشد. علاوه براین دیلی استار در گزارشی به قرارداد 7 ستاره دیگر ورزش با غول‌های مدلینگ جهان پرداخته است.

لوئیس همیلتون -  تامی هیلفیگر

به عنوان یکی از بزرگترین ستارگان ورزشی نسل خود، جای تعجب نیست که تعداد زیادی از فروشگاه‌های مد مختلف برای قرارداد با لوئیس همیلتون در صف ایستاده بودند. قهرمان 7 دوره فرمول یک جهان در این فصل به دنبال پیشی گرفتن از مایکل شوماخر بزرگ خواهد بود.

اما جدا از رقابت در پیست، همیلتون نماد سبک و سفیر برند غول‌های پوشاک تامی هیلفیگر بوده است. این ورزشکار بریتانیایی در سال 2018 یک قرارداد چند ساله با این شرکت امضا کرد، جایی که او مجموعه هیلفیگر، خط سفارشی و طیف وسیعی از لباس‌های مردانه و شنا را تبلیغ کرد.

اما رادوکانو – دیور

پیروزی‌هایی که این تنیسور در مسابقات آزاد آمریکا داشته او را در مرکز توجهات برندهای مختلف جهان قرار داده است. دیور برندی است که با این ورزشکار قرارداد بسته و معامله‌ای به اندازه 2 میلیون پوند با وی به امضا رسانده است. سهام رادوکانو به قدری بالاست که بسیاری از کارشناسان بر این باورند که ارزش قرارداد این جوان 19 ساله در آینده به یک میلیارد پوند می‌رسد.

آنتونی جاشوا – هوگو باس

آنتونی جاشوا ممکن است در سال‌های اخیر پس از شکست مقابل اندی رویز و اولکسندر اوسیک دچار رکود شده باشد اما این بوکسور سنگین‌وزن انگلیسی همچنان برای برخی از بزرگترین برندهای جهان همچنان قدرت یک آهنربا را دارد. یکی از مهم‌ترین شرکت‌ها در امپراتوری حامی مالی او، هوگو باس است. جاشوا سفیر بلندمدت این شرکت آلمانی است.

فابیو فوگنینی – آرمانی

در حالی که فابیو فوگنینی هرگز برنده یک گرنداسلم نشده است اما این تنیسور ایتالیایی یکی از جذاب ترین ستاره‌های تنیس است به طوری که مرد شماره 9 جهان سابق در حال حاضر توسط جورجیو آرمانی حمایت می شود. فوگنینی از سال 2019 خط تولید لباس های ورزشی آرمانی EA7 را به تن کرده است و در مسابقات انفرادی و دونفره شرکت می کند.

نائومی اوساکا – لویی ویتون

نائومی اوساکا بعد از 4 ماه دوری از تنیس، از ژانویه به کورت بازگشت با این حال غیبت او مانع از ادامه همکاری با لویی ویتون نشد. وی از ژانویه 2021 سفیر این برند شد و این طور که از شواهد پیداست قرارداد اوساکا هفت رقمی است. قهرمان مسابقات تنیس آزاد آمریکا همچنین به خانواده Tag Heuer ملحق شد که بخشی از همان مجموعه ویتون است.

دیوید بکام - H&M

دیوید بکام کل دستمزد 3.4 میلیون پوندی خود در پاری سن ژرمن را به تعدادی از موسسات خیریه کودکان مستقر در فرانسه اهدا کرد. کمک به خیریه همیشه در خط مقدم ذهن بکام بود اما با این شرایط کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس دست خالی نمانده چرا که او در زمان حضورش در پارک دو پرنس نیز توسط اچ اند ام (H&M) حمایت می‌شد.

غول‌های لباس تنها یکی از قراردادهای مختلف حمایت مالی او بودند که به بکام کمک کرد تا حدود 32 میلیون پوند جمع‌آوری کند. بکام اکنون مالک تیم لیگ برتر فوتبال (MLS) اینتر میامی است که توسط فیل نویل هم تیمی سابق و مربی زنان انگلیس مدیریت می‌شود.

جان جونز - بوهومن

جان جونز اسطوره MMA یکی از قدرتمندترین‌های جهان است که 14 بار قهرمانی UFC را کسب کرده است. او سفیر برند بوهو من است.