هوادار 14 ساله اورتون که تلفن همراهش توسط کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، شکست چندان از رفتار این بازیکن خوشنود نیست.

به گزارش مرور نیوز، منچستریونایتد در ادامه روند ناکامی‌هایش این هفته به مصاف اورتون رفت و با نتیجه 0-1 در ورزشگاه گودیسون پارک برابر این تیم شکست خورد. 

رونالدو پس از سوت پایان بازی در حالی که بسیار ناراحت و عصبانی در حال عبور از تونل و رفتن به سمت رختکن بود تلفن همراه یکی از هواداران کنار زمین را گرفت و به زمین کوبید. این اتفاق حواشی بسیاری را به دنبال داشت. 

این بازیکن پرتغالی پس از آن به خاطر چنین رفتاری عذرخواهی کرد و از این هوادار اورتون که دچار اوتیسم است دعوت کرد که برای تماشای یکی از بازی‌های یونایتد به صورت اختصاصی به اولدترافورد بیاید اما این درخواست چندان توجه او و خانواده‌اش را جلب نکرده است. 

بیشتر بخوانید:

جزییات برخورد رونالدو با کودک اوتیسمی در ورزشگاه

عذرخواهی رونالدو از هواداران اورتون

سارا هاردینگ، مادر این پسر 14 ساله، به لیورپول اکو گفت:«یونایتد به بدترین شکل این موضوع را مدیریت کرد و فقط باعث شد همه چیز بدتر شود. اگر کسی ما را در خیابان اذیت کند و سپس ما را به شام دعوت کند، ما دعوتش را نمی‌پذیریم. صرفا چون او کریستیانو رونالدوست دلیل نمی‌شود که این کار را انجام دهیم. انگار ما چیزی به او بدهکار هستیم اما متاسفم، اینطور نیست.»

او درباره این دعوت به اولدترافورد اظهار داشت:« ما با خوشرویی پیشنهاد رفتن به بازی یونایتد را رد کردیم چون جیک دوست ندارد به آنجا برود و نمی‌خواهد رونالدو را ببیند. او این موضوع را به وضوح بیان کرده است. این کلمات من نیستند، بلکه کلمات پسرم هستند. این اتفاق بیشتر روی او تاثیر گذاشته است. او علاقه‌ای به تماشای بازی یونایتد یا دیدن رونالدو ندارد. تنها چیزی که می‌توانم در حال حاضر بگویم این است که همه چیز در دست پلیس است.»

پلیس مرسی ساید تایید کرده که در حال انجام تحقیقاتی درباره پسری است که گفته می‌شود از سوی یکی از بازیکنان یونایتد تحت آزار قرار گرفته است.