تیم فوتبال پورتو در شب هت تریک طارمی دروازه پیام نیازمند را به توپ بست.

به گزارش مرور نیوز، در چارچوب رقابت های هفته سی ام لیگ برتر پرتغال امشب تیم فوتبال پورتو در ورزشگاه دراگو میزبان پورتیموننزه بود.

در این دیدار مهدی طارمی در خط حمله پورتو به مصاف پیام نیازمند درون دروازه پورتیموننزه رفت.

۲۰ دقیقه پس از آغاز رقابت مهدی طارمی با پاس فابیو ویرا موفق شد به دروازه نیازمند نفوذ کند، توپ مارکو گروییچ  نیز هشت دقیقه بعد پیام نیازمند را پشت سر گذاشت.

مهدی در دقیقه سی و چهارم برای زدن پنالتی پشت توپ قرار گرفت و ضربه موفق او بار دیگر دروازه نیازمند را متلاطم کرد. با تشویق بی امان طرفداران پورتو نام طارمی در ورزشگاه طنین انداز شد.

تلاش پورتیموننزه برای متوقف کردن پورتو بی حاصل بود و گل چهارم این تیم در دقیقه چهلم با پاس په په و گلزنی اوا نیلسون به ثمر رسید.

نیمه اول بازی با برتری ۴- صفر پورتو خاتمه یافت. 

چیزی از شروع نیمه دوم نگذشته بود که هنرنمایی مهدی طارمی یک بار دیگر دروازه پیام را فروریخت و او با پاس فابیو ویرا موفق به ثبت هت تریک شد.

په په که پاس گل چهارم را داده بود در دقیقه پنجاه و پنجم پشت توپی که ویتور فریرا به او رسانده بود قرار گرفت، او که می کوشید از این ضیافت پرگل بی نصیب نماند با موفقیت توپش را به دروازه پورتیموننزه دوخت.

توپ اوا نیلسون نیز در دقیقه شصتم درون دروازه پورتینوننزه جا گرفت و در حالی که مهدی طارمی غرق در شادی گل یارش بود، بار شکست سنگین تر ازقبل  بر شانه های پیام نیازمند سنگینی می کرد.

مهدی طارمی در دقیقه شصت و سوم جای خود را به تونی مارتینز داد. 

روند گلزنی پورتو با ضربه مهدی طارمی آغاز و با رفتن او از زمین نیز متوقف شد.

این بازی در نهایت با شکست سنگین ۷ بر صفر پورتیموننزه در خانه اژدها به پایان رسید و نیازمند در شب درخشش طارمی دروازه اش را که در آتش سوخته بود ترک کرد.

پورتو با کسب ۸۲ امتیاز بر تخت سلطنت جدول لیگ برتر فوتبال پرتغال تکیه زده و پورتیموننزه با ۳۲ امتیاز در ردیف دروازدهم قرار دارد.

طارمی امشب نمره کامل ۱۰ را گرفت و عنوان بهترین بازیکن مستطیل سبز را کسب کرد.

این درحالی بود که باشگاه اسپورتینگ روزگذشته طارمی را مار افسونگر خطاب کرده و نوشته بود: طارمی یک بازیکن با ملیت ایرانی است که همیشه برای رفتن و اجرای نمایش های سیرک آماده است.

هواداران پورتو نیز البته این توهین نژادپرستانه را بی پاسخ نگذاشتند و در بیانیه خود طارمی را شاهزاده پارسی نامیدند.

ستاره محبوب ایرانی امشب مجالی برای پاسخ به توهین اسپورتینگ یافت، او با یک تیر ۲ نشان زد و لطف طرفدارانش را نیز که با انتشار بیانیه به دفاع از او پرداخته بودند، جبران کرد.

او با به رخ کشیدن هنر گلزنی خود در دروازه پورتیموننزه، برای اسپورتینگ خط و نشان کشید و منتقدانش را با ضربه های رعد آسا و  انگشت هیس به سکوت دعوت کرد.