سرپرست فدراسیون فوتبال ایران از گفت و گو با سازمان مالیاتی برای رفع مسدودیت حساب این فدراسیون خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: یکی از حساب های ما بسته شده است. در عرض یک هفته با سازمان مالیاتی صحبت می کنیم تا مشکل رفع شود.

هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از عزل موقت شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست این مجموعه نه تنها نتوانست منابع مالی لازم برای امور جاری را فراهم کند بلکه با بدهی‌های گذشته نیز روبرو شده است.

سازمان امور مالیاتی به دلیل بدهی بیش از ۸۰ میلیارد تومانی فدراسیون فوتبال تصمیم به مسدود کردن حساب‌های جاری این نهاد حقوقی گرفت تا بخش مالی از انجام هرگونه فعالیت منع شود.

این درحالی است که اینفانتینو قول داده به فدراسیون فوتبال کمک کند تا این فدراسیون پول های بلوکه شده در فیفا را دریافت کنند. ماجدی امروز به این مسئله اشاره کرد و برای حل و فصل کردن مشکلات مالی فدراسیون گوشه چشمی به فیفا نیز دارد.

بی خبری ماجدی از بازی تیم ملی با برزیل

ماجدی گفت: ما باید منتظر باشیم و ببینیم چه تیم هایی در FIFA DAY با هم بازی ندارند تا ما بتوانیم برنامه های خوبی برای تیم ملی در نظر بگیریم. در رابطه با بازی های تیم ملی با برزیل یا آرژانتین بنده خبری ندارم و اگر مطلبی را به صورت قطعی بدانیم، اطلاع رسانی می کنیم.

میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال ایران گفت: برنامه هایی برای بازی های تدارکاتی تیم ملی با حضور رضاییان، استیلی و اسکوچیچ در نظر گرفته شده که بعد از بررسی های لازم به هیئت رئیسه ارجاع و تصمیم گیری می شود. 

تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از مراسم قرعه کشی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم های انگلیس، آمریکا و یک تیم از اروپا همگروه شد. بازی های تدارکاتی با تیم های مطرح به افزایش تحربیات ملی پوشان و کسب نتیجه بهتر در حام جهانی کمک خواهد کرد.