هواداران تیم ملی فوتبال تنها می‌توانند از طریق سایت فدراسیون جهانی فوتبال و همچنین سهمیه ویژه فدراسیون فوتبال بلیت مسابقات ایران در جام جهانی را خریداری کنند.

به گزارش مرور نیوز، پیرو مشاهده برخی اقدامات همچنین آگهی های تبلیغاتی پیرامون فروش بلیت مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 لازم است مواردی به اطلاع عموم هواداران فوتبال و حامیان تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران رسانده شود.

فروش بلیت مسابقات جام جهانی 2022 از طریق سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال آغاز شده و همچنان ادامه دارد و با توجه به تکمیل ظرفیت بلیت مسابقات تیم ملی ایران در مرحله گروهی این رقابت‌ها، سایت فیفا نسبت به انجام قرعه کشی و اختصاص بلیط به برندگان قرعه کشی از بین داوطلبانی که ثبت نام نموده‌اند، اقدام خواهد کرد.

همچنین فدراسیون فوتبال با توجه به اختصاص سهمیه ویژه فیفا به زودی نسبت به ثبت نام از علاقمندان در این بخش اقدام خواهد کرد و ظرفیت محدود بلیت های موجود در اختیار این فدراسیون نیز با انجام قرعه کشی به برندگان فروخته خواهد شد.

بر این اساس هرگونه ادعای تهیه و فروش بلیت مسابقات ایران در جام جهانی از سایر مراکز خصوصا آژانس ها و تورهای مسافرتی همچنین تبلیغات در این خصوص غیر مجاز و غیر قانونی بوده و مسئولیت ناشی از آن متوجه عاملین خواهد بود.

بدینوسیله از کلیه علاقمندان و دوستداران تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران درخواست می گردد از پرداخت هرگونه وجه تحت عنوان خرید بلیت مسابقات ایران در جام جهانی از مراکز غیر مجاز اکیدا خودداری فرمایند چرا که بلیت فروشی سایت فیفا همچنین ثبت نام به منظور خرید سهمیه بلیت فدراسیون فوتبال بر اساس اطلاعات شخصی کاربران صورت می پذیرد و امکان خرید و فروش و انتقال بلیط به افراد دیگر وجود نخواهد داشت.

گفتنی است در خصوص نحوه ثبت نام جهت حضور در قرعه کشی خرید بلیت سهمیه فدراسیون فوتبال ایران اطلاع رسانی لازم از طریق سایت رسمی فدراسیون صورت می پذیرد.