مهاجم ایرانی بایر لورکوزن رویای بزرگی را با تیم جدیدش در سر دارد و آن هم قهرمانی در لیگ قهرمانان است.

به گزارش مرور نیوز و به نقل از کیکر، سردار آزمون توانست در دیدار برابر گروتر فروت اولین گل خود را در این فصل بوندسلیگا به ثمر رساند. او درباره عملکرد خود در بایر لورکوزن گفت:  وقتی به اینجا آمدم، یک ماه مصدوم بودم و به کرونا مبتلا شدم سپس دو عفونت باکتریایی شدیدتر از کرونا برای من وجود داشت. این برای من واقعاً سخت بود. در نهایت توانستم به شرایط بازی برسم و برای تیم به میدان بروم.

آزمون مهاجمی که جراردو سیوان، سرمربی تیم اخیراً در مورد او گفته است به آمادگی کامل نیاز دارد تا تمام پتانسیل‌های خود را نشان دهد. مهاجم ایرانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: من آماده هستم. از نظر خودم، تا بهترین شرایط بدنی خود فاصله زیادی ندارم. وقتی گل زدم خوشحال بودم. اما وقتی به این‌جا آمدم به این فکر نمی کردم که چه تعداد گل خواهم زد. به این‌جا آمدم تا بازی‌ها را همراه تیم ببرم. این مهمترین چیز برای من است. اگر سخت کار کنی، گل خواهی زد.

هدف او برای این فصل مشخص است. او درباره اهداف خود با بایر لورکوزن گفت: ما هنوز سه بازی مهم برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا داریم. لیگ قهرمانان چیز متفاوتی است. اگر در آن‌جا اشتباه کنید، شکست می‌خورید. این رقابت‌ها سطح بالایی دارد. ما در این فصل می‌توانیم سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاوریم و سپس می‌توانیم عنوان قهرمانی را کسب می کنیم. این رویای ماست! این چیزی است که باشگاه برای آن تلاش می‌کند. ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم

او در ادامه درباره این اظهارنظر خود نیز گفت: چرا که نه؟ ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم. ما باید به خودمان ایمان داشته باشیم. بازیکنان جوان بزرگی داریم، با استعدادترین بازیکنان را در آلمان داریم. پس چرا نباید قادر باشیم لیگ قهرمانان را ببریم.