پرتابگر دیسک کشورمان گفت: اقدام مسئولان برای تعویق بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین اشتباه بود و آن‌ها خیلی سریع تصمیم گرفتند.

به گزارش مرور نیوز، احسان حدادی درباره تعویق بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین گفت: به نظرم کار اشتباهی بود و تصمیم  عجولانه‌ای در این زمینه گرفته شد. اکنون باید یک سال دیگر ورزشکاران صبر کنند و مشخص نیست که تا سال آینده چه اتفاقی برای آن‌ها رخ می‌دهد. من منطبق با برنامه ریزی خودم جلو می‌روم، زیرا هدفم کسب پنجمین مدال طلای بازی‌های آسیایی است و تمام تلاشم این است تا به این هدف مهم برسم.

بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ قرار بود از ۱۹ شهریور تا سوم مهر به میزبانی چین برگزار شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا دولت چین این رقابت‌ها را لغو کرد.

حدادی گفت: من برای برنامه هایم نباید از کسی اجازه بگیرم و من از اظهارات منتقدان خود بیشتر انگیزه می‌گیرم تا بتوانم بهتر بدرخشم. اگر در بازی‌های آسیایی مدال بگیرم در آن صورت پنجمین مدالم را گرفتم و سومین ورزشکار برتر آسیا می‌شوم، همچنین قصد ندارم بعد از بازی‌های آسیایی خداحافظی کنم.  

احسان حدادی قرار است برای برپایی اردوی آماده سازی راهی آمریکا شود و همین موضوع باعث اعتراض ورزشکاران شده است. برخی از دوندگان  معتقدند که فدراسیون دو و میدانی بین آن‌ها و حدادی تبعیض قائل می‌شود و مبلغ زیادی از بودجه را برای این ورزشکار اختصاص داده است.